LPP stawia na e-commerce

LPP mocno stawia na rozwój sprzedaży internetowej. - Po I kwartale 2018 roku sprzedaż internetowa stanowiła 8 proc. całości sprzedaży. Patrząc na dynamikę wzrostów, liczymy, że 10 proc. uda się przekroczyć w ciągu roku lub dwóch - zdradza Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.
Rok 2017 rok dla LPP pod wieloma względami był rekordowy. Ubraniowy gigant z Gdańska wszedł na trzy nowe rynki zagraniczne. Tym samym ubrania Reserved dostępne są już w 20 zagranicznych rynkach. Na tym nie koniec. W 2017 firmie udało się pokonać barierę 1 mln metrów kwadratowych powierzchni sklepowej. Plany na 2018 LPP ma równie ambitne.
- Mamy ambicje zostać firmą globalną. Chcielibyśmy dodać trzy nowe rynki zagraniczne, Kazachstan Słowenię oraz Izrael - mówi Lutkiewicz. Dodaje też, że sieć planuje zwiększyć o kolejne 10 proc. powierzchnię sklepową.
Przeczytaj także:
Mocno stawia też na rozwój sklepu internetowego. - W tej formie jesteśmy obecni w jedenastu krajach. Chcemy dodawać kolejne. To bardzo szybko rozwijający się kanał sprzedaży - dodaje. Obecnie ten kanał sprzedaży generuje 8 proc. zysków dla firmy. Lutkiewicz liczy, że w ciągu roku lub dwóch ta liczba wzrośnie do 10 proc.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
migunes 2018-06-30 15:17:34
w przypadku lpp stanie sie gobalna firma wydaje sie byc nieunikanione, co cieszy bo nie ma za wiele polskich przedsiebiorstw o takim zasiegu
-
tewere 2018-06-27 15:21:23
Skoro w tym roku będą sklepy w 23 krajach to już firma jest globalna.
-
Malgosia 2018-06-21 16:33:52
Miło usłyszeć, że polska firma ma sklepy w tylu krajach. Nawet nie wiedziałam. W końcu role się odwracają, a nie ciągle tylko Polacy robią zakupy w zagranicznych sklepach.
- Cz 21:06 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- Cz 20:19 Eksperci: telepraca wpłynie na wzrost dzietności w Europie
- Cz 19:52 Prezes AB InBev: nawyk picia piwa w domu pozostanie po złagodzeniu restrykcji
- Cz 19:49 Amazon krytykowany za wycofanie książki polemizującej z 'ideologią...
- Cz 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- Cz 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- Cz 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- Cz 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.