Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

LPP wprowadza system automatycznego sortowania

LPP inwestuje w technologie usprawniające procesy logistyczne w Fulfillment Center na Słowacji. Zainstalowany w magazynie pocket sorter wraz z systemem przenośników i posisorterem wspomagają proces kompletacji zamówień i optymalizują wykorzystanie przestrzeni obiektu.
Reklama
  • LPP inwestuje w technologie usprawniające procesy logistyczne w Fulfillment Center na Słowacji.
  • Automatyka magazynowa znacznie przyspiesza też obsługę wysyłek e-commerce  oraz wspiera realizację dostaw w trybie „next business day”.

 

Wdrożenie przez LPP kolejnych rozwiązań służących zwiększeniu efektywności procesów logistycznych, tym razem w magazynie na Słowacji, było podyktowane dynamicznym wzrostem wolumenu zamówień online w regionie Europy Środkowej. Obiekt odgrywa kluczową rolę w sieci dystrybucyjnej polskiej spółki, zapewniając obsługę klientów sklepów internetowych nie tylko na Słowacji, ale także w Niemczech, Czechach, Chorwacji oraz na Węgrzech i w Słowenii. 

Przeczytaj także:

– Biorąc pod uwagę naszą skalę działania oraz perspektywę rozwoju LPP na rynkach zagranicznych, wdrożenie zaawansowanej automatyki magazynowej było koniecznością. Dzięki niej możemy zwiększyć wydajność obiektu, a także optymalizować proces dostawy zamówionego towaru do klientów, co wobec stale rosnącej presji na skracanie czasu oczekiwania na przesyłki, istotnie zwiększa konkurencyjność naszej oferty na rynkach Europy Środkowej – komentuje Sebastian Sołtys, dyrektor ds. logistyki LPP.

Nowy system znacznie przyspiesza obsługę wysyłek e-commerce

W ramach usprawnienia pracy słowackiego Fulfillment Center, w obiekcie zainstalowano wielopoziomowy pocket sorter oraz system przenośników, które razem wspomagają proces kompletacji zamówień internetowych. Całość uzupełnia tzw. posisorter czyli sorter wysyłkowy, automatycznie przydzielający skompletowane paczki do odpowiedniego zjazdu stosownie do ich charakterystyki, kraju przeznaczenia oraz firmy kurierskiej, która ma je odebrać. Nowy system znacznie przyspiesza obsługę wysyłek e-commerce. Stanowi też wsparcie w realizacji dostaw w trybie następnego dnia roboczego,  które spółka oferuje swoim klientom w regionie Europy Środkowej.

– Magazyn pracując w systemie dwuzmianowym, przez 7 dni w tygodniu znacząco podniesie swoją produktywność, konieczną w obliczu tak dynamicznego rozwoju sprzedaży na tym obszarze. Wprowadzenie automatycznego systemu sortowania, którego wydajność na godzinę sięga aż 8 tys. sztuk odzieży, oznacza duże ułatwienie naszej pracy. Nie tylko zwiększa efektywność Fulfillment Center, ale też wspiera procesy podejmowania decyzji i eliminuje błędy wynikające z manualnego sortowania towaru. Co równie ważne – zainstalowane urządzenia są przy tym proste w serwisie i utrzymaniu – wyjaśnia Michał Moteka, menedżer ds. optymalizacji procesów biznesowych w LPP.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.