Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

LPP z nowym zapleczem magazynowym dla e-commerce

Na Podkarpaciu powstanie kolejne Fulfillment Center spółki LPP. Magazyn o powierzchni 69 tys. mkw. będzie zlokalizowany na terenie Panattoni Park Rzeszów North.
Reklama
  • Nowy magazyn pozwoli na zwiększenie dostępności asortymentu i sprawną obsługę klientów.
  • Budynek zaprojektowany zgodnie z założeniami certyfikacji BREEAM zostanie oddany do użytku w trzecim kwartale 2022 roku.

 

Na początku listopada 2021 r. LPP podpisało umowę z firmą Panattoni na wynajem powierzchni magazynowej w regionie rzeszowskim. Obiekt, którego budowa ma zostać zakończona we wrześniu 2022 r. obejmować będzie magazyn o powierzchni 67 tys. mkw. oraz przestrzeń biurową liczącą 2 tys. mkw. Wybrana lokalizacja wpisuje się w strategię rozwoju sieci logistycznej LPP, która pozwoli na sprawniejszą obsługę rynków ościennych, takich jak Ukraina, Węgry, Czechy, Niemcy, Słowacja, a w momencie dużego zapotrzebowania – częściowo również Polski. O wyborze regionu rzeszowskiego zdecydowało również dogodne położenie przy węźle autostrady A4 Wschód- Zachód, a także bliskość drogi krajowej 19, prowadzącej na Słowację. Polski producent odzieży planuje uruchomienie obiektu w trzecim kwartale 2022 r.

Rzeszowski potencjał

- Podkarpackie to region znany z wysokiego poziomu inżynierii. Wraz z dynamicznie rozwijającymi się potrzebami LPP w zakresie badań i rozwoju w obszarze informatycznym, jak również automatyzacji logistyki i e-commerce, wybór regionu rzeszowskiego wydaje się być zatem doskonałą opcją. Decyzja o uruchomieniu nowego obiektu to także odpowiedź na stale rosnące zapotrzebowanie na produkty naszych marek. Pomimo podjętych w ostatnim czasie działań usprawniających naszą sieć logistyczną, takich jak powiększenie Fulfillment Center w Rumunii czy wydzielenie magazynu zwrotowego i uruchomienie budowy nowego obiektu w Pruszczu Gdańskim, nadal widzimy potencjał do rozwoju w tym obszarze  – komentuje Sebastian Sołtys, dyrektor ds. logistyki LPP.

Dodatkowa powierzchnia magazynowa umożliwi LPP realizowanie do 100 tys. zamówień dziennie oraz składowanie ponad 7 mln sztuk asortymentu. W strefie ze specjalnie dostosowanymi systemami informatycznymi zostaną wprowadzone nowatorskie operacje konsolidacji towaru ze sklepów stacjonarnych oraz magazynu. To rozwiązanie pozwoli na priorytetowe łączenie produktów pochodzących z salonów, potrzebnych do zrealizowania zamówienia złożonego przez klienta. W zwiększeniu wydajności pomoże też automatyczna linia przenośników w strefie pakowania na powierzchni blisko 5 tys. mkw., połączona z sorterem wysyłkowym, umożliwiającym sortowanie na poszczególne regiony jednocześnie kilku tysięcy paczek na godzinę.

- Decyzja o włączeniu nowego obiektu do naszej globalnej sieci dystrybucji podyktowana jest potrzebą szybszej obsługi naszych klientów i ciągłego doskonalenia tzw. customer experience. Dbałość o ich zadowolenie oznacza dla nas także coraz większe wyzwania z perspektywy logistyki dostaw. Kompletacja zamówień do salonów zasadniczo różni się od tych, realizowanych dla klientów indywidualnych zamawiających przez Internet. Realizując sprzedaż w modelu omnichannelowym priorytetem jest dla nas zatem zapewnienie klientom możliwości swobodnego poruszania się pomiędzy dwoma kanałami sprzedaży i wyboru dowolnej formy dostawy i zwrotu towaru. W tym względzie sprawnie działająca logistyka wydaje się być nie do przecenienia – podkreśla Sebastian Sołtys.

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.