Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

LPP zwiększa przychody, pogłębia stratę. Firma inwestuje kwartalnie prawie 200 mln zł

Grupa LPP podała skonsolidowane wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2019 r. W tym czasie przychody spółki wyniosły 1 827 680 tys. zł wobec 1 580 352 tys. zł rok wcześniej. Strata netto to 114 589 tys. zł (104 769 tys. zł straty w 2018 r.).
Reklama

Na koniec I kw. Grupa dysponowała 1724 sklepami w 24 krajach o łącznej powierzchni 1085,4 tys. mkw. Poza granicami Polski znajdowały się 804 sklepy (571,5 tys. mkw). W I kwartale 2019 roku największy nominalny przyrost powierzchni w porównaniu do I kwartału roku poprzedniego odnotowała marka Reserved (48,6 tys. mkw), natomiast największą dynamikę wzrostu osiągnęła marka Sinsay (25,0%r/r). Dwie marki: Reserved i Cropp wygenerowały więcej przychodów z zagranicy niż z kraju.

Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL wzrosły o 11,4%.

Sprzedaż detaliczna (w sklepach stacjonarnych) na mkw. GK LPP - wskaźnik liczony jako detaliczna sprzedaż sklepów własnych dzielone przez średnią liczbę metrów pracujących sklepów własnych w danym okresie spadła o 2,1% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Wydatki inwestycyjne (CAPEX) wyniosły 192,0 mln zł tj. 29,2% więcej w stosunku do I kwartału roku poprzedniego.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (5)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.