Mango i Primark. Oni wybrali wrocławskie centrum. Kiedy otwarcia?

Swoją ofertę w Magnolia Park poszerza także marka H&M. Na dodatkowych 250 mkw. powierzchni na parterze udostępniono klientom nowy dział sklepu - H&M Home. W najbliższych dniach, o dodatkowe ponad 80 mkw., zostanie rozbudowany także dział damski.
Do grona najemców Magnolia Park we Wrocławiu w ostatnich miesiącach dołączył jubiler Savicki, streetowy koncept restauracji Mango Mama oraz marka Nanu-Nanu. Nowym najemcą został też multibrand Clodi z bielizną damską i męską. W odświeżonym koncepcie otwarto również drogerię Rossmann z powiększoną strefą z ekologiczną żywotnością
Savicki, Mango Mama i Wólczanka w Magnolia Park
W październiku w Magnolia Park otwarty został pierwszy na Dolnym Śląsku salon tej marki. Jego wystrój i wyposażenie sprzyja możliwości wyboru produktów jubilerskich w spokojnej, kameralnej atmosferze.
Wśród nowych najemców Magnolia Park w ostatnim czasie znalazła się także restauracja MANGO MAMA, która dołączyła do grona ponad 30 restauracji i kawiarni działających w centrum. Restauracja oferuje dania Dalekiego Wschodu, które na podstawie tradycyjnych przepisów przygotowują azjatyccy kucharze.
Nowością w Magnolia Park jest także powiększony salon WÓLCZANKI – pierwszy na Dolnym Śląsku oraz szósty w Polsce, który Grupa VRG, właściciel marki stworzyła w nowym formacie. Sklep zajmuje obecnie, w nowej lokalizacji, powierzchnię 125 mkw., co ułatwiło ekspozycję szerokiego asortymentu oraz pozwoliło na wydzielenie sekcji męskiej i damskiej, jak również stref poszczególnych części garderoby.
Pepco z dużym sklepem w Magnolia Park
To nie wszystkie nowości w ostatnim czasie. Pod koniec września w Magnolia Park otwarty został nowy salon marki PEPCO, największy w regionie i jeden z największych w kraju. Sklep zajmuje powierzchnię 790 mkw., a klienci mają do wyboru odzież, obuwie, zabawki, wyposażenie domu, dekoracje, kosmetyki i produkty dla zwierząt.