Mango podzieli się z franczyzobiorcami zyskami z handlu online

Autor: dlahandlu.pl za retaildetail.eu 3 sierpnia 2020 12:04

Mango podzieli się z franczyzobiorcami zyskami z handlu online Ze sklepów stacjonarnych do online - klienci Mago migrują, fot. Shutterstcok

Hiszpańska sieć odzieżowa Mango zamierza podzielić się częścią przychodów z handlu elektronicznego ze swoimi franczyzodawcami, ponieważ „są oni niezaprzeczalnie odpowiedzialni za znaczny wzrost biznesu internetowego” - poinformowała spółka.

- Dzielenie się przychodami online z franczyzodawcami jest sprawiedliwe - wyjaśnia Daniel López, dyrektor ds. ekspansji firmy Mango. - Wiele transakcji, które realizuje w e-commerce, pochodzi od klientów odwiedzających nasze sklepy fizyczne - dodaje.

Uznając rolę franczyzodawców we wspieraniu biznesu online, López chce wzmocnić sieć franczyzową i umożliwić rozwój i wdrażanie inicjatyw omnichannel, takich jak usługa odbioru.

Takie działania są wdrażane w Hiszpanii, Francji i Holandii - najważniejszych rynkach Mango z odpowiednio 142, 82 i 18 sklepami franczyzowymi. Według FashionUnited.es franczyzodawcy z innych krajów również będą mogli z nich skorzystać na późniejszym etapie.

Mango było jedną z pierwszych firm modowych, które wprowadziły sprzedaż e-commerce już w 2000 roku. Obecnie jedna czwarta obrotów pochodzi z handlu elektronicznego. W zeszłym roku obroty online Mango wzrosły do ​​564 milionów euro.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6213
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,32

  • Śr

    4,49

  • Min

    3,87

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.