Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mango pozyskało 900 tys. nowych klientów online

Mango odnotowało wzrost obrotów online o 50 proc. w okresie tzw. lockdownu, gdy klienci decydowali się przede wszystkim na zakupy z domu.
Reklama

Obroty online w Mango znacząco wzrosły w okresie od 15 marca do 1 czerwca - hiszpański sprzedawca zarejestrował ponad 140 milionów wizyt na swoich platformach e-commerce. To 20-proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Mango pozyskało również prawie 900 tys. nowych klientów online w okresie blokady.

Firma zakończyła 2019 r. wzrostem sprzedaży internetowej o 26,7 proc., osiągając 564 mln euro obrotów w tym kanale, co stanowi 24 proc. całkowitego obrotu grupy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum