Marka Quiosque rozpoczęła sprzedaż w mediach społecznościowych

Autor: dlahandlu.pl 16 kwietnia 2020 12:33

Marka Quiosque rozpoczęła sprzedaż w mediach społecznościowych Quiosque reaguje na sytuację, fot. materiały prasowe

Marka odzieżowa QUIOSQUE, należąca do bydgoskiej PBH SA, stawia na nowe rozwiązania sprzedażowe. Mierząc się z trudną sytuacją związaną z zamknięciem salonów, QUIOSQUE - jako jedna z pierwszych marek na polskim rynku - wprowadził sprzedaż „na żywo”, którą cyklicznie realizuje w mediach społecznościowych.

QUIOSQUE posiada ponad 180 salonów. Ponad 90% sklepów działała w centrach handlowych, które są obecnie zamknięte. Marka – mierząc się z wyjątkową i trudną sytuacją – wprowadza innowacyjne formy sprzedaży, w tym sprzedaż opartą o media społecznościowe.

– Jako marka wierzymy, że w każdej sytuacji – nawet tak trudnej, jak obecna - musimy podejmować decyzje wychodzące naprzeciw potrzebom naszych klientek. Tak narodził się pomysł sprzedaży „na żywo”, który QUIOSQUE wprowadził jako jeden z pierwszych na polskim rynku. Efekt tych działań był natychmiastowy. Liczba widzów jest liczona w setkach i nadal rośnie wraz z każdą emisją – mówi Sergii Sologubovskyi, E-Commerce Manager QUIOSQUE.

Marka zachęca klientki do zakupów on- line na stronie www.quiosque.pl, oferując wiele atrakcyjnych promocji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6473
Ilość aktualnych ofert: 464118

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,28

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.