Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka Reserved bez dyrektor marketingu

Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki Reserved poinformowała, że po 3 latach pracy w LPP postanowiła odejść z firmy - podały Wirtualnemedia.pl. - Co kilka lat potrzebuję tego rodzaju wyzwań, aby móc się dalej rozwijać” - napisała szefowa marketingu Reserved.
Reklama

Biuro prasowe LPP przekazało serwisowi Wirtualnemedia.pl, że Monika Kapłan-Gerc zakończyła współpracę z firmą w połowie grudnia br. Nie będzie mianowany jej następca. W miejsce działu marketingu Reserved powołany został dział komunikacji wizualnej marki, którym zarządza Małgorzata Bruska w roli head of visual communication.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum