Marka Tezenis kładzie nacisk na targetowanie klientów
Marka Tezenis, która właśnie otworzyła sklep swojej sieci w łódzkiej Manufakturze, chce wyjść naprzeciw oczekiwanym młodych. Sieć prowadzi politykę „fast fashion” – wymienia kolekcję w sklepach co dwa miesiące.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Silną cechą marki jest komunikacja z klientem, szczególnie komunikacja za pomocą social mediów. Profil Tezenis na Instagramie obserwuje półtora miliona ludzi na świecie, na Facebooku profil firmy ma prawie dwa i pół miliona fanów. Ambasadorką marki w Polsce została Maffashion – znana blogerka modowa.
Łódzki salon Tezenis w Manufakturze stawia też na efektowny przekaz informacji i digitalizację – już w wejściu do butiku klientów wita wielki ekran zachęcający nową ofertą, za kasami znajdują się trzy kolejne monitory wyświetlające ten przekaz.
Sklep Tezenis w Manufakturze, jest jedynym salonem marki w regionie.
Reklama