Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka Tezenis kładzie nacisk na targetowanie klientów

Marka Tezenis, która właśnie otworzyła sklep swojej sieci w łódzkiej Manufakturze, chce wyjść naprzeciw oczekiwanym młodych. Sieć prowadzi politykę „fast fashion” – wymienia kolekcję w sklepach co dwa miesiące.
Reklama

Silną cechą marki jest komunikacja z klientem, szczególnie komunikacja za pomocą social mediów. Profil Tezenis na Instagramie obserwuje półtora miliona ludzi na świecie, na Facebooku profil firmy ma prawie dwa i pół miliona fanów. Ambasadorką marki w Polsce została Maffashion – znana blogerka modowa. 

Łódzki salon Tezenis w Manufakturze stawia też na efektowny przekaz informacji i digitalizację – już w wejściu do butiku klientów wita wielki ekran zachęcający nową ofertą, za kasami znajdują się trzy kolejne monitory wyświetlające ten przekaz.

Sklep Tezenis w Manufakturze, jest jedynym salonem marki w regionie.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum