Marka z branży fitness zadebiutowała na NewConnect 24 stycznia

- Debiut na NewConnect planowaliśmy już od dawna i uważamy, że odbywa się on w idealnym momencie, zarówno ze względu na bardzo dobrą kondycję naszej spółki, jak i na fakt, że rynek fitness odradza się po okresie pandemii. Z optymizmem patrzymy więc w przyszłość i spodziewamy się, że 2023 rok będzie czasem dalszego rozwoju zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych – komentuje Sylwia Czepiżak, prezes spółki Olymp.
Giełdowy debiut to ważny krok w rozwoju Olymp
Marka Olymp jest obecna na rynku od 50 lat. Spółka koncentruje się na produkcji oraz dystrybucji sprzętu fitness i kładzie duży nacisk na tworzenie produktów odpowiadających precyzyjnie określonym grupom klientów. W ofercie posiada dwie linie produktów własnych: Olymp Classic i Olymp New Generation, a także dystrybuowany sprzęt treningowy od najlepszych światowych marek. W ostatnim czasie poszerzała partnerstwa biznesowe.
- Giełdowy debiut to ważny krok w rozwoju Olymp. Dobrze się do niego przygotowaliśmy i odbywa się w bardzo dobrym dla nas momencie, zarówno z punktu widzenia kondycji spółki, jak i poprawiającej się sytuacji całej branży fitness. Po udanym dla nas 2022 roku, w którym nawiązaliśmy nowe, strategiczne partnerstwa, z optymizmem patrzymy na 2023 rok. Wierzymy, że umocnimy naszą rynkową pozycję i będziemy dalej skalować nasz biznes – mówi Sylwia Czepiżak.
Produkty dla hoteli, SPA i galerii handlowych
Olymp dywersyfikuje swoje grupy docelowe, rozwijając się na rynkach wertykalnych - oferując swoje produkty klientom niepowiązanym bezpośrednio z branżą fitness: hotele, SPA, galerie handlowe.
Spółka świadczy także usługi konsultingowe w zakresie prawidłowego zagospodarowania przestrzeni w klubach fitness oraz usługi rewitalizacji używanego sprzętu fitness w celu maksymalizacji stopy zwrotu z każdego zamówienia. Prowadzi sprzedaż w kanale B2C oferując swój sprzęt klientom indywidualnym, poprzez stronę internetową.

Czytaj więcej
CityFit Blue – nowa sieć fitness w modelu franczyzowym