Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Maxi Zoo w 2022 roku chce otworzyć 25 sklepów

W planach na najbliższe 12 miesięcy mamy otwarcie kolejnych 25 placówek, a każda z nich to nowe miejsca pracy. W 2021 roku firma uruchomiła 16 sklepów i ma ich obecnie 63.
Reklama

– W ten rok wchodzimy ze zoptymalizowanymi procesami wewnątrz firmy, a także wprowadzonymi programami do planowania zadań czy składania zamówień, które ułatwiają pracę zespołom sklepowym, co zapewnia nam lepszy start do osiągania nowych założeń i celów. Wszystkie te zmiany to naturalny ruch w rozwoju firmy, który pozwala na dalsze wzmacnianie omnichannelowego ekosystemu produktów i usług, poprzez rozwijanie sieci sklepów stacjonarnych i rozwój e-commerce, tak by zapewnić klientom jak najlepszy dostęp do oferty - mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający sieci.

Pierwszy sklep Maxi Zoo w Polsce otworzył się 17 października 2012 roku w centrum handlowym przy ulicy Jutrzenki w Warszawie. Był to pierwszy tak duży sklep dla zwierząt na teranie naszego kraju (ponad 500 m2). Pod koniec marca 2021 roku sieć otworzyła swoją 50. placówkę – sklep w gdańskiej Galerii Zaspa, a na początku grudnia tego roku – 60. – w Lublinie, w Parku Handlowym obok Kauflandu, położonym zaraz przy Galerii Orkana. Jeszcze w listopadzie do grona najemców Starego Browaru dołączyło Maxi Zoo. Sklep zoologiczny zajął lokal o powierzchni 400 m2. W rok 2022 Maxi Zoo wejdzie z 63 sklepami, umacniając tym samym pozycję lidera. 

Maxi Zoo: Jesteśmy firmą zorientowaną na klienta

- Rozwój naszej sieci odbywa się zgodnie z planem – nie zahamowała go pandemia i rosnące ceny na rynku budowalnym. Obecnie 80 procent naszych sklepów znajduje się w parkach handlowych, a pozostałe w galeriach i na razie nie planujemy  zmieniać tych proporcji. Testujemy obecnie mniejsze formaty, położone w centrach lub w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych. Sprawdzamy, jak to rozwiązanie się przyjmie i czy włączymy je do dalszych planów rozwoju naszej sieci – powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska. 

Jak szacuje Euromonitor International, całkowita sprzedaż artykułów dla zwierząt wyniesie w 2021 roku 3,9-4,3 miliardów złotych. Od wielu lat sukcesywnie wykazuje ona tendencję wzrostową.  W Polsce około 80 procent wydatków na zwierzęta domowe stanowi podstawowa karma, ale ze względu na coraz częstsze traktowanie zwierząt jak członków rodziny, coraz szybciej wzrasta zainteresowanie akcesoriami i wszelkiego rodzaju usługami (szkoleniowymi, groomerskimi, weterynaryjnymi, ubezpieczeniowymi itd.). 

- Sprzedaż internetowa rozwija się coraz szybciej – odnotowujemy wzrost rok do roku o 80%. Dotychczas nasze dostawy do klientów indywidualnych były realizowane z magazynu centralnego w Niemczech, jednak nałożenie się na wzrost sprzedaży e-commerce ograniczeń pandemicznych, które niejednokrotnie opóźniały dostawy, spowodowało decyzję o stworzeniu magazynu w Polsce. Zakładamy, że FM Logistic obsłuży nawet 4 miliony zamówień w 2023 roku - dla klientów w Polsce, jak i Niemczech. Inwestycja pozwoli rozwinąć segment sprzedaży online Grupy Fressnapf – podsumował Wojciech Kamiński.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.