Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Media Expert niemal na półmetku rebrandingu sklepów po Norauto

Media Expert realizuje plany związane z uruchomieniem sprzedaży w lokalizacjach, w których dotychczas działalność handlową prowadziła marka Norauto. Dzisiejsze otwarcie kolejnego elektromarketu w Warszawie oznacza, że Media Expert włączyła do swojej sieci handlowej już 11 z 26 przejętych od Norauto obiektów.
Reklama
  • UOKiK w czerwcu wyraził zgodę na przejęcie sklepów Norauto przez Media Expert.
  • Media Expert deklaruje, że chce się dalej rozwijać w wielu miejscach w Polsce i stale sonduje możliwość przejmowania obiektów o podobnych walorach i funkcjonalności.

 

2 grudnia Media Expert otworzył elektotrmarket w Warszawie, w kolakizacji po Nroauto. Kolejne trzy lokalizacje, w Warszawie i Piasecznie, oddane zostaną do użytku klientów w I kwartale przyszłego roku.

Łączna powierzchnia brutto elektromarketów, które sieć uruchomiła w dotychczasowych lokalizacjach Norauto wynosi niemal 11,5 tys. mkw.

- Proces włączania przejętych od Norauto obiektów przebiega zgodnie z planem, jesteśmy zadowoleni z postępu prac i zainteresowania klientów naszą ofertą w nowych lokalizacjach. To miejsca z dużym potencjałem handlowym, wolnostojące, zapewniające wygodny dojazd i możliwość bezproblemowego zaparkowania auta. Ten standard jest dla nas szczególnie interesujący. Nie ukrywam, że chcemy się wciąż rozwijać w wielu miejscach w Polsce i stale sondujemy możliwość przejmowania obiektów o podobnych walorach i funkcjonalności – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Media Expert informował wcześniej, że do końca tego roku chce uruchomić sprzedaż w 10 nowych lokalizacjach, w których dotychczas działalność handlową prowadziła marka Norauto. 

W grudniu 2020 roku, właściciel sieci Media Expert, spółka TERG S.A., złożyła wniosek do UOKiK o wyrażenie zgody na przejęcie 26 salonów marki Norauto. Urząd nie miał zastrzeżeń do tej transakcji. Dotychczasowe lokalizacje sklepów motoryzacyjnych zostały poddane modernizacji i dostosowaniu do funkcji sprzedażowych w segmencie RTV/AGD oraz elektroniki użytkowej. Sieć podkreśla, że przejęcie salonów Norauto wynika przede wszystkim z obserwacji zachowań i preferencji klientów, którzy kupując sprzęt RTV/AGD i asortyment technologiczny najchętniej, jako miejsce zakupów, wybierają dziś obiekty wolnostojące z wygodnym dojazdem i dostępem do parkingu.

W maju sieć poinformowała o przekroczeniu liczby 500 elektromarketów i jest obecna w ponad 330 polskich miastach. Corocznie obsługiwanych w nich jest ponad 70 mln klientów. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.