PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Mintel o kluczowych trendach dla branży kosmetycznej

Autor: dlahandlu.pl 16 stycznia 2020 11:33

Mintel o kluczowych trendach dla branży kosmetycznej Fot. Shutterstock.com

Jako ekspert od tego, czego pragną konsumenci i co wpływa na ich decyzje, firma Mintel ogłosiła ostatnio dwa kluczowe trendy, które wpłyną na globalny rynek kosmetyków i produktów do pielęgnacji w najbliższej dekadzie. Będą to: panoramiczne spojrzenie na ludzkość oraz tożsamość i zakupy.

Patrząc w przyszłość Andrew McDougall, zastępca dyrektora, Mintel Beauty & Personal Care, wyjaśnia, w jaki sposób te dwa trendy zainspirują sektor kosmetyków i produktów do pielęgnacji na całym świecie oraz jaki wpływ będą miały na producentów, przedsiębiorców, marki i konsumentów.

Panoramiczne spojrzenie na ludzkość

Przez najbliższe 10 lat konsumenci będą poszukiwać punktu styczności pomiędzy naturą i nauką. Postęp w rozwoju oprogramowania, sprzętu, aplikacji i rozszerzonej rzeczywistości zwiastuje czwartą rewolucję przemysłową, znacząco zmieniając sposób, w jaki konsumenci wybierają i kupują kosmetyki i produkty do pielęgnacji oraz wchodzą z nimi w interakcję. Gdy na rynku coraz częściej będą pojawiać się produkty wyhodowane w laboratorium, opór konsumentów przed wykorzystaniem biotechnologii będzie maleć. Jednocześnie nieufność wobec produktów reklamujących się jako „czyste” i „zielone” będzie przejawiać się skrupulatnym sprawdzaniem listy składników i kwestionowaniem skuteczności ich działania. Biometria stanie się innowacyjnym sposobem na bardziej osobistą interakcję firm z konsumentami dzięki wartościowej personalizacji. Jednak sukces osiągną tylko te marki, które zaoferują pełną przejrzystość i będą unikać nieporozumień.

Tożsamość i zakupy

Najbliższą dekadę będzie cechować jeszcze większa polaryzacja, przy czym konsumenci będą kierować się zarówno wiedzą, jak i emocjami, płynnie przechodząc przez całe spektrum zachowań i oscylując pomiędzy byciem online i offline. Zdalnie kontrolowane usługi umożliwią dostęp do odległych regionów geograficznych, model samowystarczalnej społeczności opartej na technologii przybliży wcześniej niedostępne rynki, a jednocześnie coraz więcej konsumentów będzie odłączać się od technologii i szukać kontaktu z realnym światem. Z drugiej strony konsumenci będą tracić umiejętność nawiązywania ze sobą bezpośredniego kontaktu, przy czym skutkiem wszechobecnego zalewu informacji będzie zakwestionowanie pojęcia autentyczności. Zakupy będą robione rozważniej, ponieważ konsumenci zaczynają kierować się w stronę większego minimalizmu, inwestując w funkcjonalne produkty wysokiej jakości oraz zwracając uwagę na recykling i upcykling produktów wszędzie tam, gdzie to jest możliwe. Konsumenci zaczną również wyzwalać się spod wpływu influencerów w mediach społecznościowych, przez co marki znów przejmą odpowiedzialność za to, co prezentują. Standardem stanie się oferowanie klientom przez markę nie tyle produktu, co stylu życia i możliwości poznania inspirujących osób, miejsc i rzeczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,88

  • Śr

    4,36

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7939
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.