PARTNERZY PORTALU

Mum on a budget - to odbiorcy Pepco

Autor: MK 5 maja 2021 12:12

Mum on a budget - to odbiorcy Pepco Rodziny z ograniczonym budżetem to grupa docelowa Pepco, fot. materiały prasowe

Pod koniec maja Grupa Pepco zadebiutuje na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Sieć przez kilka ostatnich lat rozwijała się w naszym kraju w imponującym tempie. Co stanowi o jej sukcesie? Możliwe, że po prostu wie, kim jest jej odbiorca. Sieć ma bardzo sprecyzowanego odbiorcę - określa go mianem "mum on a budget".

Grupa Pepco zarządza paneuropejską wielkoformatową siecią dyskontowych sklepów wielobranżowych obejmującą 3.246 sklepów znajdujących się w 16 krajach.

W prospekcie emisyjnym Grupy czytamy, że zaspokaja potrzeby swojej podstawowej grupy klientów, którymi są rodziny z ograniczonym budżetem (ang. mum on a budget), poprzez dwie silne linie biznesowe operujące w dwóch odrębnych segmentach operacyjnych:

- Segmencie oferującym produkty w zróżnicowanych cenach, z wiodącym udziałem odzieży, za pośrednictwem sklepów prowadzonych pod marką PEPCO, wiodącym w Europie Środkowo-Wschodniej przedsiębiorstwem sprzedaży detalicznej (pod względem liczby sklepów), oferującym odzież dla całej rodziny (ze szczególnym naciskiem na odzież dziecięcą), produkty wyposażenia wnętrz, zabawki i produkty sezonowe, które prowadziło 2.229 sklepów w 13 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, we Włoszech i w Serbii

- Segmencie oferującym produkty o ujednoliconych poziomach cenowych (ang. aprice-anchored segment) działającym za pośrednictwem sklepów prowadzonych pod markami Poundland i Dealz, w których sprzedawane są produkty szybko zbywalne (FMCG), produkty ogólnego przeznaczenia, produkty sezonowe i odzież. Poundland prowadzi działalność w Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej od 1990 r. i według stanu na dzień 31 marca 2021 r. posiada tam 818 sklepów. Dealz został założony w 2011 r. w ramach międzynarodowej ekspansji Poundland i na dzień 31 marca 2021 r. prowadził 199 sklepów w Republice Irlandii, Hiszpanii i Polsce.

Polska jest jest podstawowym rynkiem marki PEPCO od 2004 r. i największym rynkiem działalności Grupy, oraz naturalnym krokiem rozwoju.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10850
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.