Nowa odsłona popularnej sieciówki w Westfield Mokotów
Dalszy ciąg nowości w Westfield Mokotów! Salon Mango w nowym śródziemnomorskim koncepcie – New Mediterranean, już zaprasza do nowej przestrzeni. Po raz pierwszy w Polsce Mango prezentuje swoją ofertę w takiej odsłonie – odzwierciedlając ducha i świeżość marki.

Nowa odsłona Mango w Westfield Mokotów, fot. mat. prasowe
Reklama
W listopadzie w Westfield Mokotów pierwsze w kraju butiki otworzyły Jo Malone i Jott. Kolejną marką, która tej jesieni wprowadziła nowe rozwiązania do centrum jest Mango. Ten popularny, pochodzący z Hiszpanii brand, niedawno otworzył salon w niespotykanym wcześniej w Polsce koncepcie – New Mediterranean.
Nowa odsłona marki Mango inspirowana jest stylem śródziemnomorskim – wnętrze utrzymano w ciepłej kolorystyce, przeważają tu neutralne kolory bazowe, a całość dopełniają naturalne materiały, takie jak drewno czy marmur.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama