Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa odsłona popularnej sieciówki w Westfield Mokotów

Dalszy ciąg nowości w Westfield Mokotów!  Salon Mango w nowym śródziemnomorskim koncepcie – New Mediterranean, już zaprasza do nowej przestrzeni. Po raz pierwszy w Polsce Mango prezentuje swoją ofertę w takiej odsłonie – odzwierciedlając ducha i świeżość marki.
Reklama

W listopadzie w Westfield Mokotów pierwsze w kraju butiki otworzyły Jo Malone i Jott. Kolejną marką, która tej jesieni wprowadziła nowe rozwiązania do centrum jest Mango. Ten popularny, pochodzący z Hiszpanii brand, niedawno otworzył salon w niespotykanym wcześniej w Polsce koncepcie – New Mediterranean.

Nowa odsłona marki Mango inspirowana jest stylem śródziemnomorskim – wnętrze utrzymano w ciepłej kolorystyce, przeważają tu neutralne kolory bazowe, a całość dopełniają naturalne materiały, takie jak drewno czy marmur.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum