Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowa propozycja Westfield Mokotów dla fanów zrównoważonej mody

Westfield Mokotów powiększa swoją ofertę. Po znanych zagranicznych markach, Jo Malone i Jott, przyszedł czas na rodzimy brand. Polska marka Elementy, mocno zaangażowana w promocję zrównoważonej mody, otworzyła swój butik w centrum.
Reklama

Elementy zostały założone w Polsce w 2015 roku przez Martę Garbińską-Włodarczyk i Bartosza Ladrę. Fundamentalnymi wartościami marki są  m.in. funkcjonalność, ponadczasowość oraz kapsułowość kolekcji szytych w kraju ze zrównoważonych surowców. W ofercie dominują klasyczne kroje i neutralne kolory. Kolekcje uzupełniają się nawzajem, a ubrania zakupione kilka sezonów wcześniej, nie wychodzą z mody i mogą być noszone w połączeniu z tymi z obecnych kolekcji. Tym sposobem założyciele marki starają się ograniczyć nadmierną konsumpcję i przekonywać do ubrań wysokiej jakości – zachowujących swój fason i styl przez wiele lat. 

 



Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum