Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Nowa usługa w sklepach H&M: Kup teraz, zapłać później

Wkrótce klienci sklepów H&M nie będą musieli od razu płacić za zakupy. Trend, który wywodzi się ze świata online rusza na podbój handlu detalicznego w realu.
Reklama

To nowa usługa dla konsumenta: weź towar do domu, przymierz i zapłać dopiero po dwóch tygodniach. Jeśli zmienisz zdanie, możesz za darmo oddać ubrania. Zasada ta została już zastosowana w kilku sklepach internetowych, a teraz będzie dostępna również w fizycznych punktach sprzedaży.

H&M uruchamia opcję „kup teraz, zapłać później” w swoich holenderskich sklepach od października, a wkrótce dołączą sklepy belgijskie. Modowa sieć zamierza w ten sposób poprawić jakość obsługi klienta.

Jak to będzie działać? Klienci zarejestrują się za pomocą smartfona i zeskanują kod QR w kasie w sklepie. Rachunek przyjdzie później. Płacenie po zakupach jest przyjazne dla klienta: kupujący mogą rozłożyć swoje wydatki zgodnie z dostępnym budżetem. Detaliści mogą natomiast zwiększyć konwersję i nadal mieć gwarancję płatności. H&M, we współpracy z firmą fintech Klarna, wprowadził już ten system zakupów na rynku szwedzkim. Usługa jest obecnie wprowadzana w innych krajach europejskich.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.