Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowe koncepty Massimo Dutti i Oysho w Westfield Mokotów

W Westfield Mokotów początek roku przyniósł m.in. otwarcie salonów Massimo Dutti i Oysho w nowych lokalizacjach. Większa przestrzeń oraz nowe aranżacje to tylko niektóre zmiany jakie czekają na miłośników tych marek Grupy Inditex.
Reklama

Ostatnie miesiące w Westfield Mokotów obfitowały w zmiany - w centrum pojawiły się zupełnie nowe marki i koncepty, a niektóre z tych już dobrze znanych zmieniły lokalizację lub aranżację przestrzeni tak by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów. Massimo Dutti i Oysho dołączyły do tej drugiej grupy i teraz można je znaleźć w nowych, większych przestrzeniach. Najnowszy wizerunek i koncepcja sklepów pozwalają zaoferować Klientom wyjątkowe modowe doświadczenie.

Nowy salon Massimo Dutti został zaprojektowany tak, aby wzmocnić wizerunek marki. Czyste i neutralne wnętrza, z nutą ciepła płynącą z drewnianych mebli i naturalnych odcieni tkanin, zostały zaprojektowane tak, aby maksymalnie wyeksponować produkty.

Nowe koncepty Massimo Dutti i Oysho w Westfield Mokotów, fot. mat. prasowe
Nowe koncepty Massimo Dutti i Oysho w Westfield Mokotów, fot. mat. prasowe

Odmieniony butik Oysho utrzymany jest w stylu minimalistycznym. Jasna przestrzeń, oświetlona najnowocześniejszymi lampami LED, wraz z drewnianymi meblami tworzą ciepłe i przyjemne otoczenie. Uwagę klientów sklepu zwróci również szeroki wybór kolekcji sportowych.

Salony Massimo Dutti oraz Oysho znajdują się na pierwszym piętrze. 

 



Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum