Nowi najemcy w Galerii Młociny - obiekt stawia na mniejsze marki

Salon kosmetyczny Przyjaciółka Przyjaciółki z formatu pop-up store przeszedł na stałą współpracę. Otworzył się też nowy lokal w strefie food court – restauracja Do Kwadratu. Łączny metraż wynajętych powierzchni to blisko 600 mkw.
Oczekiwania konsumentów względem centrów handlowych się zmieniają. Jak pokazują badania GfK i Polskiej Rady Centrów Handlowych klienci chcą robić zakupy w miejscach, które posiadają rozbudowaną ofertę rozrywkową i gastronomiczną oraz odróżniają się od innych obiektów .
– Nieustannie się rozwijamy, by móc dostarczać naszym klientom doświadczenia, których szukają – rozbudowanej oferty zgodnej z najnowszymi trendami oraz niezapomnianych wrażeń zakupowych. Stawiamy na sprawdzone koncepty, poszerzając ofertę Galerii Młociny w segmencie odzieżowym czy usługowym. Jednocześnie nie stronimy od nowatorskich propozycji, stąd pomysł na galerię sztuki – Ado-art. Uruchomienie nowych lokali z ofertą kulturalno-rozrywkową oraz gastronomiczną pozytywnie wpływa na postrzeganie naszego centrum nie tylko jako destynacji zakupowej, ale też miejsca spotkań i spędzania wolnego czasu. Badania pokazują, że dla 40% konsumentów aspekt społeczny realizowany przez obiekty handlowe jest ważny – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.