Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Nowi najemcy warszawskiej Arkadii. Wśród nich Guess Kids

Westfield Arkadia poszerzyła swoją ofertę o pięć nowych lokali.
Reklama

Klienci mogą udać się do salonu z elegancką odzieżą kobiecą marki Molton, odwiedzić butik Guess Kids – jeden z pierwszych butików marki Guess w Polsce, oferujący wyłącznie odzież dziecięcą. Wśród nowości znalazł się również sklep Eurofirany z tkaninami do dekoracji okien najwyższej jakości oraz innymi akcesoriami ozdobnymi do domu. Natomiast w food court otworzyła się pizzeria Love It Pizza oraz stoisko Crazy Bubble, serwujące oryginalne bubble tea.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z nowo otwartych lokali i nawiązania współpracy z liczącymi się markami. Zależy nam na tym, by oferta centrum handlowego była zróżnicowana, aby każdy klient znalazł coś dla siebie. Jesteśmy dumni, że kolejne marki otwierają lokale w Westfield Arkadia, dzięki czemu możemy sprostać oczekiwaniom naszych klientów – mówi Sławomir Kuliński, Rzecznik Prasowy Westfield Arkadia.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum