Nowy dyskont Action w galerii Libero w Katowicach

Action - kolejna, europejska marka Libero
Libero Katowice wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i już niebawem w galerii otwarty zostanie pierwszy w okolicy, 900-metrowy sklep popularnej marki Action. W salonie na południu Katowic klienci będą mieli okazję wybierać z ponad 6000 produktów, z których 2/3 regularnie się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów.
Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. To uzupełnienie oferty zakupowej Libero Katowice, umacniające pozycję centrum na handlowej mapie Śląska.
- Obecnie obserwujemy zapotrzebowanie na sklepy dyskontowe. Cieszymy się, że rozszerzyliśmy ofertę Libero o kolejną, europejską markę, jaką jest Action. Sieć doceniła nasz potencjał, a nasi klienci uzyskają dostęp do szerokiego spektrum produktów atrakcyjnych pod względem cenowym. Dobór najemców, różnorodność brandów oraz oferta rozrywkowa i gastronomiczna czynią z Libero galerię typu convenience chętnie odwiedzaną i docenianą przez lokalną społeczność – mówi Tomasz Domoń, dyrektor regionalny ds. wynajmu Echo Investment.
Nowy salon Action w Libero Katowice
Sieć Action od 30 lat jest obecna na rynku europejskim. Marka od 5 lat zwiększa także obecność w Polce. Oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma oferuje klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów.
Co istotne, dyskont słynie z optymalnej dystrybucji oraz racjonalnej polityki kosztowej. Sieć nie godzi się na żadne ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.
Action to kolejna marka w Libero Katowice, które rozszerza swoją ofertę w kluczowych segmentach działalności. W minionym roku zrealizowano kilka strategicznych otwarć. Poszerzono ofertę gastronomiczną o restaurację Zdrowa Krowa oraz Olimp, otwarto również sklep Dealz. Rozszerzono także ofertę modową o interaktywny salon Modivo oraz luxury brands w Half Price. Dodatkowo galeria wzbogaciła się o Kodano Optyk, kwiaciarnię Sofi Flora, Pocztę Polską, Crazy Bubble oraz myjnię samochodową wraz z szerokim spektrum usług detailingowych. Ponadto rozbudowano o kolejne kilkaset metrów kwadratowych klinikę HolsaMED.