PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Odzieżowa marka Sugarfree sprzedała maseczki za 1,66 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 24 czerwca 2020 10:49

Zarząd Spółki HubStyle S.A. poinformował o zawarciu zrealizowaniu i rozliczeniu dostawy przez Sugarfree sp. z o.o. na rzecz klienta korporacyjnego maseczek ochronnych o łącznej wartości 1.659.600,00 zł netto.

Umowa przekroczyła 10 proc. wartości skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży HubStyle za okres czterech ostatnich kwartałów obrotowych. Umowa została zawarta na warunkach powszechnie stosowanych dla umów tego typu - podano w komunikacie.

Spółka na czas trwania pandemii koronawirusa COVID-19 rozszerzyła portfolio swoich produktów o importowane oraz krajowe produkty ochrony osobistej dla klientów hurtowych i wykorzystując swoje relacje handlowe, kompetencje importera, kanały dystrybucji oraz doświadczenia z szybką logistyką dostaw stara się zniwelować wpływ pandemii na podstawową działalność w zakresie sprzedaży odzieży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6398
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,99

  • Śr

    2,72

  • Min

    2,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.