Oponeo.pl kupi markę Volcano. Chce rozwijać jej sprzedaż online

Głównym przedmiotem działalności VCO SA jest sprzedaż odzieży pod marką Volcano. Spółka ma prawo do używania znaku w większości krajów europejskich jak również w Kanadzie i USA. Sprzedaż hurtowa stanowi 65 proc. sprzedaży ogółem z czego 19 proc. przypada na export. Udział kanału detalicznego w przychodzie wynosi 35 proc. ,a sprzedaż jest realizowana przez sieć sklepów własnych zlokalizowanych w największych centrach outletowych w Polsce.
W 2016 roku VCO S.A. wygenerowała przychody ze sprzedaży wielkości 39 551 tys. zł, wyższe o 24 proc. niż w roku obrotowym 2015 i uzyskała 368 proc. wzrost zysku netto, który wyniósł 3 191 tys. zł. Po trzech kwartałach 2017 roku przychody spółki kształtują się na poziomie 33 181 tys. zł, zaś zysk netto na 30 września 2017 roku wyniósł 2 290 tys. zł.
- Zarząd Oponeo.pl motywuje swoją decyzję chęcią zdywersyfikowania ryzyka branżowego Grupy Oponeo.pl oraz uzyskania wartości dodanej związanej ze stworzeniem i rozwojem kanału e-commerce w nabywanej spółce przy w wykorzystaniu posiadanych doświadczeń i know-how Grupy Oponeo.pl – czytamy w komunikacie spółki.