Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Orlen chce wprowadzić markę własną wody źródlanej. Szuka producenta

PKN Orlen szuka producenta wody źródlanej, która pod marką własną Orlen byłaby odsprzedawana w punktach detalicznych tej spółki. Koncern ogłosił w tej sprawie postępowanie zakupowe. Jak podano w ogłoszeniu, oferty w tym postepowaniu można składać do 14 stycznia.
Reklama

PKN Orlen przekazał, że "rozpoczyna postępowanie zakupowe dotyczące wyboru producenta wody źródlanej pod marką własną Orlen do odsprzedaży w punktach detalicznych PKN Orlen".

Koncern przypomniał, że prowadzi sprzedaż produktów w kategorii, której dotyczy postępowanie, na ponad 1200 własnych stacjach paliw. Dodał, że do głównych celów prowadzonego postępowania należą: dobór asortymentu zgodnie z potrzebami klientów stacji paliw PKN Orlen, przy uwzględnieniu dostępnej powierzchni sprzedażowej, aktywne zarządzanie kategorią dzięki bezpośredniej współpracy z producentem towarów sprzedawanych na stacjach PKN Orlen oraz zwiększanie sprzedaży.

"Aby osiągnąć tak zdefiniowane cele, PKN Orlen planuje podpisanie umowy ramowej z wybranym w niniejszym postępowaniu producentem wody źródlanej. Umowa tego typu obejmuje zagwarantowanie dostępności ustalonych produktów u wybranego przez PKN Orlen dostawcy dla sieci PKN Orlen" - podkreślono w ogłoszeniu.

Jak zapowiedział PKN Orlen, planowane są trzy etapy postępowania - najpierw przeprowadzona zostanie analiza złożonych ofert, następnie z dostawcami, którzy spełnią wymagania formalne, przeprowadzone będą spotkania negocjacyjne i potem nastąpi ostateczny wybór oferty. Koncern zaznaczył w ogłoszeniu, że "wszelkie opłaty produktowe i recyklingowe ponoszone będą po stronie PKN Orlen".

Koncern wyznaczył termin zakończenia składania ofert na 14 stycznia, a zadawania pytań w ramach tego postępowania - na 13 stycznia.

PKN Orlen posiada w całej Polsce 1800 stacji paliw. Na większości z nich prowadzi jednocześnie pozapaliwową sprzedaż detaliczną, w tym napojów, oraz punkty gastronomiczne w formacie Stop Cafe. Według danych koncernu na koniec trzeciego kwartału 2021 r. takich placówek było 1733. Zgodnie ze strategią Grupy Orlen do 2030 r. nakłady na rozwój segmentu detalicznego mają wynieść tam w tym czasie ok. 11 mld zł.

Pod koniec czerwca 2021 r. PKN Orlen otworzył w Warszawie pierwszy punkt nowego formatu sprzedaży detalicznej "Orlen w ruchu" z asortymentem sklepowym i gastronomicznym. Zapowiedziano wówczas, że w ramach rozwoju oferty pozapaliwowej do końca roku powstanie w całej Polsce ok. 40 takich placówek, a w ciągu najbliższych czterech lat ok. 900.

W grudniu 2021 r. PKN Orlen oznajmił, iż szuka potencjalnych dostawców będących producentami napojów energetycznych, które pod marką własną koncernu byłyby odsprzedawane w jego punktach detalicznych. W opublikowanym wówczas ogłoszeniu koncern podał, iż zamierza przeprowadzić rozpoznania rynku oraz analizę możliwości potencjalnych dostawców w tym zakresie.(PAP)

mb/ pad/

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.