Reklama
Partnerzy serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Otwarcie rozbudowanej powierzchni Wola Park odbędzie się 17 września

Trzymetrowe serca rozstawione w Warszawie są częścią kampanii marketingowej zapowiadającej otwarcie nowej części Wola Parku, które rozpocznie się 17 września 2015 r.
Reklama

Nowy właściciel Wola Park – IKEA Centres Poland kończy rozbudowę i modernizację obiektu. Dzięki temu jego powierzchnia zwiększyła się o ponad 17 500 m kw. do 77 500 m kw. i pojawią się tu nowe sklepy m.in. Castorama, TK Maxx, Toys”R”Us i Mango.

Od początku września, w kolejnym etapie kampanii, na sercach pojawi się grafika, dzięki której staną się drogowskazami kierującymi do Wola Parku.


Centrum Handlowe Wola Park to kompleks handlowy. Na dwóch poziomach galerii handlowej znajduje się ponad 180 butików i sklepów, a w nich szeroka oferta odzieży, obuwia i akcesoriów, kosmetyków, a także artykułów sportowych i wyposażenia wnętrz. Swoje sklepy mają tu m.in. tak popularne marki, jak: 4F, Apart, Big Star, C&A, Deichmann, Diverse, Douglas, Duka, Ecco, Empik, Gino Rossi, Go Sport, H&M, KappAhl, Levi’s Lee & Wrangler, Mega Punkt, Molton, Mothercare, Okaidi, Organique, Orsay, Próchnik, Reserved, Ryłko, Sephora, Simple, Smyk, Springfield, Stradivarius, SuperPharm, Tatuum, Tommy Hilfiger, Unisono, Venezia, Vistula, Willsoor, Wólczanka i ZARA. W centrum znajdują się także salony fryzjerskie Frederic Moreno, Haircoif i Happy Days oraz dwupoziomowy hipermarket sieci spożywczej Auchan. Wola Park to także wybór kawiarni i restauracji, m.in. Pizza EATaliano oraz Karczma Soplicowo, oraz dwupoziomowe Multikino i klub fitness Calypso.

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.