Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Outhorn ze sklepem w CH Bonarka i Focus Park

12 sierpnia w krakowskiej Bonarce otwarto sklep Outhorn. Z kolei w połwie września Outhorn na  powierzchni 195 mkw. ruszył w Focus Park Rybnik. To 11. lokalizacja sieci.
Reklama

Outhorn odpowiada na potrzeby wchodzącej w dorosłość “Gen Z” — proponuje im kolekcje ubrań w miejskim stylu i przystępnych cenach, dbając o całokształt doświadczeń zakupowych.

Jeden ekran — wiele możliwości 

Za pomocą dostępnych w sklepie ekranów interaktywnych klienci mogą przejrzeć cały asortyment, który znajduje w danym sklepie. Po zeskanowaniu kodu EAN, dowiedzą się więcej o produkcie. Ekrany zamieszczone w przymierzalniach pozwalają dobrać produkty, które obsługa dostarczy klientowi po naciśnięciu jednego przycisku. 

- Pierwsze tygodnie testu wykazały, że koncepcja się sprawdza, a klienci bardzo chętnie korzystają z możliwości, jakie dają interaktywne standy Outhorn. Technologia, którą zastosowaliśmy pozwala nam nie tylko uprzyjemnić i usprawnić drogę, jaką konsument przebywa w kontakcie z nami, ale też zadbać o aspekty biznesowe - mówi Renata Miłaszewicz, Dyrektor Kolekcji Outhorn.

Era unified experience

Interaktywne standy można wypróbować już w trzech salonach Outhorn: w Bydgoszczy, Bielsku-Białej i Warszawie w galerii Arkadia. Jak zapewniają twórcy, to dopiero początek planowanych innowacji. Wkrótce standy posłużą również do realizacji zamówień i zamawiania dostawy do domu.

- Wierzymy, że interaktywne standy nie tylko wpisują się w potrzeby współczesnych konsumentów, ale też zmieniają nasze nawyki zakupowe, przesuwają granicę digitalu w stronę, która ułatwia nam życie. To już nie omnichannel. Tu nie ma granic między online i offline, o jednolite doświadczenia - mówi Filip Iwański, członek zarządu goodylabs. Do końca roku marka Outhorn otworzy 20 takich sklepów we wszystkich większych miastach w Polsce. Wkrótce pojawi się też aplikacja mobilna Outhorn — kolejny ważny element ekosystemu cyfrowego marki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum