Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pepco pierwszą polską firmą z licencją promocyjną FSC

Pepco Poland podpisało umowę licencyjną (N003956) z Forest Stewardship Council® (FSC) – organizacją tworzącą system certyfikacji lasów. Dzięki temu firma będzie mogła używać znaków towarowych FSC w celu promowania certyfikowanych produktów, oferowanych klientom w 16 krajach.
Reklama

Obecnie certyfikat FSC posiada ponad 130 produktów Pepco – są to przede wszystkim drewniane zabawki dla dzieci, artykuły papiernicze i piśmiennicze, torby prezentowe, serwetki, akcesoria z kategorii party (czapeczki, kubki, talerzyki, słomki), drewniane sztućce czy pudła kartonowe z kategorii „dom”. Dodatkowo ponad 300 ma certyfikowane opakowania.

Polityka opakowaniowa Pepco zakłada konsekwentne zwiększanie liczby takich opakowań – dotyczy to zarówno kartonów zbiorczych, jak i pudełek, które klient zabiera do domu. Firma dąży przy tym do zmniejszenia ilości tektury wykorzystywanej w kartonach transportowych oraz ich wielkości. Pzywieszki do produktów, głównie w kategoriach: artykuły dla niemowląt, akcesoria do włosów, opakowania żarówek, artykuły piśmiennicze oraz odzież, a także karty czołowe, wykorzystywane przez pracowników, są wykonane w 100% z tektury z certyfikatem FSC.

 

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum