Pepco podbija Hiszpanię - koszule w cenie kawy

Sieć odzieżowo-dekoracyjna Pepco otworzyła swój sklep o powierzchni 700 mkw. w centrum handlowym Max Center.
"Otwarcie lokalu detalisty polskiego pochodzenia jest częścią zawrotnej ekspansji, jaką ta przystępna cenowo marka prowadzi w Bizkaia. W ostatnich miesiącach skupiła się na terytorium Hiszpanii, otwierając sklepy w Zubiarte, centrum stolicy Biskajskiej, a także w aglomeracji Barakaldo oraz mieście Vitoria. W sumie z tym samym rezultatem: pełne salony przyciągnięte ofertą „low-cost” - informuje elcorreo.com.

Czytaj więcej
Pepco chce mieć więcej produktów na półkachJak podaje, firma oferuje szeroką gamę produktów i kategorii: od mody, dekoracji i zabawek, po żywność, sprzątanie domu i higienę osobistą.
„Wszystko w przystępnych cenach. Bawełnianą piżamę z twarzą Myszki Minnie można kupić już za 9 euro. Barbie Cutie Reveal za 30 euro, 5 euro taniej niż w większości sklepów. Ich koszule kosztują tyle, ile kosztuje kawa w kawiarniach" - czytamy w elcorreo.com.
Pepco określane jest w Hiszpanii jako polski Primark, mający dużą obecność zarówno w Hiszpanii, jak i w całej Europie. "Rok 2022 sieć zakończyła rekordowo po uruchomieniu 516 nowych placówek handlowych. Jest obecna w 18 krajach, gdzie posiada ponad 3 tys. sklepów, z których 319 działa w Hiszpanii" - podaje elcorreo.com.

Czytaj więcej
Pepco szuka pracowników. Chce ich mieć ponad 29 tysięcy