Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Phlov by Anna Lewandowska w Sephora:  nowa linia kosmetyków anti-aging

Seria RENEW PRO to kolejny etap współpracy marek Phlov by Anna Lewandowska z siecią Sephora. Klientki perfumerii zyskają dostęp do najnowszej linii odmładzającej z segmentu kosmetyków profesjonalnych, tworzącej dwa kompleksowe rytuały pielęgnacyjne.
Reklama

Phlov by Anna Lewandowska to polska marka chętnie kupowana przez kobiety ceniące sobie dobrej jakości, skuteczne produkty kosmetyczne. Nowa linia RENEW PRO, opracowana wspólnie z Sephorą, odpowie na potrzeby nawet najbardziej wymagających konsumentek.

Polska marka Phlov by Anna Lewandowska powstała w 2019 roku jako rezultat współpracy Anny Lewandowskiej i Justyny Żukowskiej-Bodnar, która zaczęła się kilka lat wcześniej. W jej portfolio znajdują się zarówno produkty pielęgnacyjne do twarzy, ciała i włosów, jak i akcesoria kosmetyczne. Dostępna wyłącznie w perfumeriach Sephora linia RENEW PRO o działaniu odmładzającym to nowa linia marki Phlov by Anna Lewandowska z segmentu kosmetyków profesjonalnych. Wykorzystano w niej innowacyjne receptury łączące zaawansowane biotechnologicznie składniki z naturalnymi ekstraktami o wysokim stężeniu, wśród których znajdują się m.in. retinal i ceramidy – zgodnie z aktualnymi trendami w profesjonalnej pielęgnacji.

– Linię RENEW PRO stworzyliśmy z myślą o klientkach perfumerii Sephora – kobietach z wymagającym podejściem do pielęgnacji, poszukujących jakościowych, profesjonalnych kosmetyków. To pierwsza taka linia w portfolio Phlov by Anna Lewandowska, a jej skuteczność opiera się na wysokim stężeniu składników aktywnych pozyskiwanych przy użyciu najnowocześniejszych technologii. Nawiązaliśmy współpracę na wyłączność z marką Sephora, by docenić jej klientki i wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom w pielęgnacji – mówi Agnieszka Dobrowolska, Dyrektor Marketingu Phlov by Anna Lewandowska.

Linię RENEW PRO opracowano tak, by kosmetyki tworzyły kompleksowy odmładzający rytuał pielęgnacyjny – zarówno poranny, jak i wieczorny. Składa się na nią 6 produktów w eleganckich, głównie szklanych opakowaniach: emulsja do mycia twarzy, serum z ceramidami, krem do pielęgnacji okolic oczu, przeciwzmarszczkowy krem z filtrem SPF 50, a także krem remodelujący oraz z retinalem na noc. Ich receptury opracowano tak, by kosmetyki były wielofunkcyjne – nie tylko pielęgnowały skórę, lecz przede wszystkim skupiały się na cofaniu skutków upływu czasu. Stosowanie pełnego rytuału pielęgnacyjnego każdego dnia przyniesie efekt odmłodzenia i regeneracji skóry. Jednocześnie wszystkie wykorzystywane w produktach marki Phlov by Anna Lewandowska składniki są wegańskie i naturalne, a ich pozyskiwanie jest bezpieczne dla środowiska.

Linia RENEW PRO dostępna będzie już wkrótce wyłącznie w perfumeriach Sephora i w sklepie internetowym sephora.pl.

Phlov to polska marka ekologicznych, wegańskich i nietestowanych na zwierzętach kosmetyków. Została założona w 2019 roku przez Annę Lewandowską – wielokrotną medalistkę mistrzostw świata, Europy i Polski w karate, businesswoman, dietetyczkę i trenerkę. 

Nazwa marki pochodzi od słowa flow – czyli uczucia, które towarzyszy nam przy wykonywaniu ulubionej czynności. To oderwanie od problemów codzienności, utrata poczucia czasu oraz całkowita wolność od stresu.

W portfolio Phlov znajdują się kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów. Marka oferuje także akcesoria do pielęgnacji skóry, a także świece zapachowe, dzięki którym przyjemność stosowania kosmetyków może być jeszcze większa.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum