Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pierwszy w Polsce Guess Kids oraz nowy koncept Rossmanna w Atrium Promenada

W listopadzie grono najemców Atrium Promenada wzmocnił pierwszy w Polsce Guess Kids z ofertą dedykowaną wyłącznie najmłodszym. Drogerię przyszłości opartą o nowoczesne rozwiązania technologiczne, wspierające ścieżkę zakupową klienta, oraz niepowtarzalny design otworzył w galerii Rossmann. Nowy koncept handlowy zyskał także iSpot. A już wkrótce portfolio centrum handlowego wzmocni marka bielizny damskiej SIMONE PERELE.
Reklama

Nowy, znacznie większy Rossmann, o powierzchni 620 mkw., i w nowej lokalizacji to trzecia tak nowoczesna i z tak bogatym asortymentem drogeria tej sieci w Polsce.

W nowej odsłonie i lokalizacji otwarto również salon iSpot. Lokal podwoił swoją dotychczasową powierzchnię handlową.  

W listopadzie Atrium Promenada wzbogaciło również swoją ofertę odzieżową premium dla dzieci. W galerii otwarto Guess Kids. To pierwszy tego typu sklep w Polsce. Dziecięca kolekcja Guess to odzież, pełna starannie zaprojektowanych detali i praktycznego, ale zabawnego stylu. To już trzeci lokal Guess w Atrium Promenada.

Już w listopadzie do grona międzynarodowych brandów dostępnych w Atrium Promenada dołączy także francuska marka SIMONE PERELE z ofertą ekskluzywnej bielizny damskiej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum