PKN Orlen rozwija format drive-through

Koncern systematycznie rozwija segment detaliczny wdrażając innowacyjne rozwiązania. To odpowiedź na oczekiwania klientów w zakresie szybkiej i sprawnej obsługi.
- Mocno stawiamy na rozwój segmentu detalicznego, co dostrzegają nasi klienci. Spełniając ich oczekiwania sukcesywnie zwiększamy liczbę naszych stacji i urozmaicamy ofertę. Dobre wyniki, które nawet w trudnym czasie pandemii koronawirusa notuje detal, potwierdzają nasze kompetencje i ambicje biznesowe w tym obszarze. Dają również solidne podstawy do realizacji nowych projektów – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.
Klienci, którzy skorzystają ze stacji ORLEN MOP Wisznia w formacie drive-through, mają do dyspozycji dwie linie umożliwiające zakup produktów gastronomicznych i tankowanie samochodu bez konieczności wysiadania z niego. Dodatkowo, wewnątrz stacji znajduje się samoobsługowy multimedialny kiosk, za pomocą którego można komfortowo zrobić i zapłacić za zakupy. Skraca to czas obsługi klientów.
Pierwszą taką stację PKN ORLEN uruchomił w październiku 2018 r. na MOP Michałowice przy drodze ekspresowej S8, około 50 km od Wrocławia. Podróżni korzystający z tego rozwiązania najczęściej wybierają kawę i hot-doga.
Dwie kolejne stacje ORLEN Drive powstaną w lokalizacjach o równie dużym natężeniu ruchu. Pierwsza zostanie uruchomiona stacja ORLEN Drive we Wrocławiu, przy ul. Granicznej, w pobliżu lotniska. Natomiast druga, zlokalizowana w Warszawie przy al. Prymasa Tysiąclecia. Obie zaczną działać w połowie 2021 r.
- Nieustannie analizujemy trendy i unowocześniamy nasze stacje, by jeszcze lepiej sprostać oczekiwaniom klientów. Wdrażanie innowacyjnych usług, w połączeniu z ich wysoką jakością, jest gwarantem utrzymania konkurencyjności na wymagającym rynku sprzedaży detalicznej. Wyniki pierwszej stacji ORLEN Drive w Michałowicach pokazują, że zmierzamy we właściwym kierunku – mówi Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.