Play zamyka salony UPC Polska. Jest komentarz sieci

W 2020 roku francuska Grupa Iliad za 9,6 mld zł kupiła sieć komórkową Play. Przed rokiem sfinalizowano z kolei przejęcie UPC Polska od Liberty Global za 7,013 mld zł. Później ruszyła kampania reklamowa z hasłem „UPC przeszło do Play”. Ograniczono wydatki na marketing operatora kablowego i przeniesiono jego pracowników do siedziby Play.
Jedną z wielu oznak przejęcia UPC Polska przez Play są zmiany dotyczące obsługi klienta. Abonenci z różnych miast w kraju otrzymują SMS-y, że salon UPC kończy działalność. W zamian, ich obowiązki mają świadczyć salony Play.
Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl
Stanowisko Play ws. optymalizacji sieci sprzedaży i obsługi klienta UPC
- Na bieżąco analizujemy i optymalizujemy połączoną sieć salonów
sprzedaży, aby zapewnić klientom stały dostęp do naszych usług i
najwyższy poziom obsługi w możliwie najdogodniejszych lokalizacjach.
Informujemy o nich klientów różnymi kanałami, m.in. SMS, strona www,
plakaty na witrynach sklepów, żeby klienci mieli jasność, gdzie
znajduje się najbliższy salon, informuje Sieć.
- Dodatkowo, chcąc jak najlepiej wyjść naprzeciw oczekiwaniom
klientów, inwestujemy w rozwój salonów przekształcając ich część
w Salony Obsługi i Sprzedaży, w których każdy klient poczuje się
dobrze niezależnie od wieku i znajomości technologii. Dostosowujemy
wnętrze, pomagamy dobrać ofertę i urządzenia, prostym językiem
wyjaśniamy kwestie technologiczne. Takie salony są już w Warszawie,
Katowicach, Sosnowcu i Jastrzębiu-Zdroju. Wkrótce otworzymy kolejne
placówki, dodaje.