Po rebrandingu Saturna sieć MediaMarkt będzie liczyła 85 sklepów

Zmiana szyldu wynika z połączenia MediaMarkt i Saturn, które rozpoczęło się w maju tego roku. Wszystkie sklepy obu sieci, a także inne kanały sprzedaży zostaną zintegrowane pod marką MediaMarkt, co ma wzmocnić jej pozycję na rynku. Po zakończeniu procesu zmian, sieć będzie liczyła 85 sklepów w całej Polsce. Integracja spowoduje też zwiększenie liczby punktów odbioru towarów zamówionych online.
Dla kupujących ważną informacją może być deklaracja sieci, że MediaMarkt przejmuje wszystkie zobowiązania wobec klientów. Oznacza to, że w nowych sklepach nadal będzie można płacić kartą podarunkową Saturn, a także dokonywać zwrotów i reklamacji towarów zakupionych pod poprzednim szyldem. Zmiana wpłynie też na rozszerzenie oferty o marki własne: KOENIC, PEAQ, ok., i ISY. W MediaMarkt klienci mogą też liczyć na usługi dodatkowe, takie jak: dostawa i instalacja urządzeń, pierwsze uruchomienie komputera czy instalacja oprogramowania. Usługą dodatkową jest też nieodpłatne przyjmowanie elektrośmieci.