PARTNER PORTALU

Poczta Polska z dużym wzrostem sprzedaży produktów dla dzieci

Autor: PB 28 maja 2021 10:00

Poczta Polska z dużym wzrostem sprzedaży produktów dla dzieci Poczta Polska planuje poprawić rentowność swoich placówek. Fot. materiały prasowe

Poczta Polska zanotowała wysoki wzrost sprzedaży oferty dostępnej w swoich placówkach, zamykając pierwszy kwartał 2021 roku zwyżkami na poziomie nawet 300%. Spółka, analizując bieżące potrzeby konsumenckie, wprowadza modyfikacje dostępnego asortymentu.

W portfelu usług Poczty Polskiej znajdują się nie tylko usługi pocztowe, ale też bankowe i ubezpieczeniowe. Poczta Polska, dzięki największej w kraju sieci, obejmującej ponad 7,5 tys. placówek, dociera z powyższą ofertą do licznego grona odbiorców. Ponadto, przy okazji wizyty w urzędzie, klienci mogą sięgnąć po propozycje dostępne w ramach szerokiego asortymentu artykułów, w tym: wydawnictwa książkowe i prasowych, artykuły filatelistyczne, materiały edukacyjne i papiernicze, upominki okolicznościowe, słodycze, zabawki, kosmetyki, ozdoby, kartki i karnety, etc. 

W pierwszym kwartale 2021 kontrahenci odwiedzający placówki pocztowe chętnie korzystali z oferty przygotowanej dla dzieci. Wśród najczęściej kupowanych pozycji znalazły się gry i zabawki, których sprzedaż zwiększyła się o prawie 70% względem analogicznego okresu w roku ubiegłym i 20% w porównaniu z rokiem 2019.  

Z kolei w zakresie sprzedaży wydawnictw dziecięcych i młodzieżowych, niesłabnącym zainteresowaniem cieszyły się: łamigłówki, albumy z naklejkami, kolorowanki, a także praktyczne kompendia wiedzy lingwistycznej i matematycznej. W tym segmencie, względem pierwszego kwartału 2020 roku, Poczta Polska zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 25%. 

Tegoroczną dystrybucję kartek i karnetów wielkanocnych Poczta zwieńczyła imponującym wynikiem. W porównaniu do analogicznego okresu w 2020 roku, sprzedaż tego segmentu wzrosła prawie trzykrotnie. 

Co ciekawe, zestawiając bieżącą dynamikę sprzedaży kartek świątecznych z rokiem 2019 (a więc okresem jeszcze przed pandemią), Spółka zanotowała dwukrotny wzrost wolumenów z tego asortymentu. Wskaźniki mogą sugerować, że wielu kontrahentów chętnie powraca do tradycyjnych sposobów składania życzeń świątecznych – poprzez wysyłkę kartki lub karnetu. 

Spółka, poprzez stałą analizę potrzeb konsumenckich i modyfikację dostępnej oferty, które przekładają się na coraz lepsze wyniki sprzedaży, planuje poprawić rentowność swoich placówek – realizując tym samym założenia strategiczne obrane na lata 2021–2023. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9581
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    10,99

  • Śr

    6,99

  • Min

    5,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.