Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Polska marka Lancerto bije na głowę konkurentów. Ma wzrost aż o 900 proc.

Sprzedaż LFL (dla tej samej liczby placówek) Lancerto wzrosła rok do roku na platformie Zalando aż o 900 proc. Dzięki takiemu wynikowi polska marka odzieży premium zdeklasowała konkurencję i otrzymała nagrodę Priceless Partner Award 2022 przyznawaną co roku przez Connected Retail by Zalando.
Reklama

Wyróżnieniem Priceless Partner Award nagradzane są polskie marki obecne na platformie Zalando, które odnotowały największy wzrost wolumenu sprzedaży w porównaniu z rokiem wcześniejszym.

– Nagroda Zalando za rok 2022 to dla nas ważne wyróżnienie i potwierdzenie, że wybrana przez nas strategia rozwoju jest właściwa. Platformy marketplace, na których jesteśmy obecni już od jakiegoś czasu, to najważniejszy – obok naszego własnego kanału ecommerce – kanał sprzedaży przewidziany w naszej strategii omnichannel – mówi Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i Ecommerce w Lancerto.

Pierwszym marketplace’em, na którym pojawiło się Lancerto, było Allegro. W listopadzie 2021 roku dołączyły do niego Empik.com i właśnie Zalando, a w październiku ubiegłego roku listę tę uzupełniło Modivo.

Przed przystąpieniem do współpracy z kolejnymi platformami Lancerto dokładnie analizuje ich dopasowanie do profilu i asortymentu oferowanego przez markę. Pod uwagę brane jest m.in to, czy i w jakim stopniu odbiorcy interesują się modą premium lub modnymi akcesoriami i dodatkami.

– Nie da się jednoznacznie opisać klientów marketplace’ów. To zróżnicowana mieszanka, w której znaleźć można zarówno przedstawicieli Gen Z, jak i silversów, mieszkańców metropolii i małych miejscowości. Jeśli chodzi o Zalando, to z naszych obserwacji wynika, że klient  tej platformy jest  bardzo wyedukowany pod względem modowym, zna aktualne trendy i zwraca uwagę na projekt, krój, kolor czy wzór ubrania – komentuje Mariusz Serafin.

lancerto_nagroda_mat_pras.jpg
lancerto_nagroda_mat_pras.jpg

Nagroda Priceless Partner Award przyznawana jest w ramach programu Connected Retail by Zalando, który został uruchomiony w celu udzielenia wsparcia sklepom stacjonarnym. Program zapewnia treści online, usługi płatnicze, obsługę klienta i specjalne wsparcie w postaci osobistego menedżera kont, a także własne oprogramowanie do zarządzania zamówieniami.

Statuetka, którą pod koniec 2022 r. otrzymało Lancerto, jest jedyna w swoim rodzaju. Została zaprojektowana i ręcznie wykonana przez berlińską artystkę ceramiczną Violaine Toth. Faktura oraz kształt nagrody przypominają tkaninę. Według artystki statuetka „stanowi odę do przemysłu modowego oraz symbolizuje silną i elastyczną więź między partnerami oraz platformą Zalando”.

Lancerto to polska marka założona w 2008 roku. Znana jest z wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Dysponuje sklepem online oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski.

Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe, a także szeroki wybór dodatków, jak krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual, m.in. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum