Polska marka odzieżowa z ponad 100-proc. wzrostem sprzedaży dzięki wprowadzeniu środków ochrony do portfolio

Autor: dlahandlu.pl 8 maja 2020 13:13

Polska marka odzieżowa z ponad 100-proc. wzrostem sprzedaży dzięki wprowadzeniu środków ochrony do portfolio Kwiecień był pierwszym miesiącem wyodrębnienia przychodów obejmujących sprzedaż środków ochronnych, fot. mat. pras.

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w kwietniu 2020 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle, wyniosły około 1.804 tys. zł i były wyższe o około 112%, w stosunku do przychodów osiągniętych w kwietniu 2019 roku.

W ujęciu narastającym wartość przychodów zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2020 roku wyniosła 5.831 tys. zł i była wyższa o około 147 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie.

Przychody ze sprzedaży osiągnięte w kwietniu w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

Segment detalicznej sprzedaży odzieży (marki Sugarfree i Cardiobunny) – wartość przychodów ze sprzedaży w miesiącu kwietniu 2020 wyniosła 531 tys. zł, a w ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 2.777 tys. zł

Segment sprzedaży środków ochronnych – wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 1.272 tys. zł. Miesiąc kwiecień był pierwszym miesiącem wyodrębnienia przychodów obejmujących sprzedaż środków ochronnych. Spółka na czas trwania pandemii koronawirusa COVID-19 rozszerzyła portfolio swoich produktów o importowane oraz krajowe produkty ochrony osobistej starając się zniwelować wpływ pandemii na podstawową działalność w zakresie sprzedaży odzieży.

Segment hurtowej i kontraktowej sprzedaży odzieży (marki Sugarfree i Cardiobunny) – w miesiącu kwietniu spółka nie odnotowała przychodów ze sprzedaży klasyfikowanych do wskazanego segmentu. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 1.782 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6450
Ilość aktualnych ofert: 463385

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.