Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Pop-upy są orężem walki z szablonową ofertą

Tymczasowe koncepty stanowią istotny element omnichannelu, choćby w postaci insta-cornerów, czyli przestrzeni do fotek instagramowych jako formy kontaktu z marką. Są bohaterem trendu zwanego phigital, czyli synergii online’u z offline’em.
Reklama

Pop-upy od zawsze istniały w centrach handlowych. Wszystkie kioski w pasażach były kiedyś tymczasowe, bo miały działać tylko przez trzy miesiące, ale okazało się, że uatrakcyjniają ofertę galerii. Za granicą można podziwiać pop-upy niemal scenograficzne.

– Szczególnie w Londynie. Te w Polsce są wyciszone, bardziej anonimowe, bo nie mogą zakłócać stylistyki pasażu. Tymczasem ideą pop-upu jest to, by zwracać uwagę klientów – tłumaczy Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, prezes agencji Mediadem Consuting i wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Tymczasowe koncepty spodobały się szczególnie podmiotom, które były obecne tylko w internecie.

– Obecność marki powinna być widoczna zarówno w internecie, jak i w realu. Badania pokazują, że na przykład po likwidacji sklepu stacjonarnego, spada sprzedaż w internecie. Przekonały się o tym m.in. biura podróży. Ważny okazał się kontakt z klientem i ekspozycja marki. Tymczasem w sieci klienci hoteli czy biur podróży korzystają z porównywarek cen, nie wchodzą na poszczególne strony konkretnych brandów– tłumaczy Elżbieta Dmowska-Mędrzycka.

Zdaniem ekspertki pop-upy mają przed sobą przyszłość szczególnie w dobie zmieniającego się handlu.

– Jest to bardzo dobry koncept dla start-upów, których nie stać na podpisanie wieloletniej umowy najmu na sklep, a chcą przetestować swój produkt. Wiele znanych marek tak zaczynało. Na przykład krakowski Kredens. Tak elastyczna forma może mieć dużo funkcji pożytecznych również dla centrum handlowego – wprowadza element zaskakujący z nieoczywistą ofertą – tłumaczy Elżbieta Dmowska-Mędrzycka.

Więcej na propertynews.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.