PARTNER PORTALU

Prezes LPP: Zależy mi na tym, aby firma została w rodzinie

Property News 28 maja 2018 09:45

Prezes LPP: Zależy mi na tym, aby firma została w rodzinie Fot. materiały prasowe LPP

Na Pomorzu blisko 3,5 tys. ludzi pracuje dla nas, projektując i budując sklepy na całym świecie oraz meble do nich. Zależy mi na tym, aby firma została w rodzinie, dlatego chcę zabezpieczyć ją przed sprzedażą w przyszłości. Zamierzamy stać się wizytówką Polski na świecie. Od jesieni na metkach naszych ubrań pojawi się napis: „Designed in Poland” – mówi Marek Piechocki, prezes LPP.

Jak to jest zatrudniać 25 tys. ludzi? Jakby mieszkali w jednym miejscu, to by oznaczało, że rządzi pan miasteczkiem?

Marek Piechocki, prezes LPP: Moja mama często mnie pyta: „Synku, jak ty to ogarniasz?”. Sam się sobie dziwię.

Nie zgadza się pan na zdjęcia w Internecie i pilnuje, by ich tam nie było. Pańscy pracownicy, to w większości millenialsi, a oni lubią się udzielać w mediach społecznościowych. Jak pan reaguje, gdy proponują wspólnego selfika?

Zgadzam się, ale proszę, żeby nie wrzucali zdjęcia do sieci. Dotrzymują słowa.

Jest pan żywą reklamą Reserved?

Oczywiście kupuję ubrania w naszych sklepach. Był taki czas, że się zagubiliśmy. Produkowaliśmy dla wyimaginowanego klienta. Nasze dziewczyny, które pracowały przy kolekcjach, nie chciały w nich chodzić. W latach 2015-2016 mieliśmy duże spadki sprzedaży. Wyrzucam sobie to, że za późno zacząłem reagować. W 2016 r. wróciłem do kwintesencji naszego biznesu, czyli do ubrań. Zaczęliśmy od podstaw i zastanawialiśmy się, dla kogo projektujemy. Zrozumieliśmy, że musimy robić rzeczy, które nam się podobają, żebyśmy je pokochali i chcieli w nich chodzić. Wtedy postawiliśmy na coraz bardziej modny turkus.

Mówi pan o tzw. organizacji turkusowej, a nie o kolorze ubrań?

Tak. Przenieśliśmy odpowiedzialność za produkt na sam dół – na poziom małych zespołów kupców i projektantów. O tym, co szyjemy, przestali decydować dyrektorzy zapatrzeni w badania marketingowe.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Grabel 2018-05-30 22:09:03

    Zdroworozsądkowy stosunek do biznesu i świata. Podoba mi się to unikanie rozgłosu i fleszów aparatów. Niewiele osób odnoszących tak duży sukces potrafi zachować swoja prywatną przestrzeń.

  • Wojciech 2018-05-30 01:16:47

    Szanuję to podejście. Firmy rodzinne to ważny element gospodarki. Znacznie mniejsza szansa, że polski kapitał przejmie zagraniczny inwestor. Z resztą firmy rodzinne mają swój klimat, charakter i historię.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9269

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    7,15

  • Min

    6,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.