Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Promod, Mango i Mohito znikają z lubelskiej Plazy

W galerii handlowej przy Lipowej nie ma już takich sieci jak Promod, Mango czy Camaieu. Zamknięty jest także sklep Mohito - podaje wyborcza.pl.
Reklama

Lublin jest bardzo nasycony pod względem konkurujących ze sobą obiektów (Lublin Plaza, Tarasy Zamkowe, Atrium Felicity, Galeria Olimp, Galeria Orkana, a teraz Skende), ale konkurencja to naturalny element rozwijającego się i dojrzewającego rynku.

Jak odpowiedział Wyborczej Artur Pleskot, dyrektor Lublin Plaza, zmiany w centrum są efektem zmieniających się strategii marek, które wynajmują powierzchnie. Niektóre z nich stawiają na mniejszą liczbę lokalizacji, ale za to o dwukrotnie większym metrażu niż dotychczas, inne natomiast zmieniają wizerunek swoich obecnych sklepów, a część w ogóle rezygnuje z obecności na rynku polskim. Plaza chce się jak najlepiej dostosować do oczekiwań i zapowiada zmiany. Planowana jest częściowa modernizacja obiektu, zmiany w lokalizacjach niektórych najemców oraz otwarcie nowych sklepów.

Więcej na lublin.wyborcza.pl

 

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum