Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Przetasowania w zarządzie Sephora. Jakub Gierszyński zmienia branżę

Od sierpnia do zarządu Sephora na rynku polskim i czeskim dołączyło trzech nowych dyrektorów – Paweł Netiacha na stanowisku dyrektora sprzedaży, Łukasz Makolądra, który objął stanowisko dyrektora finansowego oraz Marta Ogórkiewicz na stanowisku dyrektora sprzedaży e-commerce. Z firmy odchodzi Jakub Gierszyński.
Reklama

Paweł Netiacha

Paweł Netiacha jest absolwentem poznańskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Ma doświadczenie zdobywane głównie w firmach retailowych takich, jak Tchibo, Decathlon, w którym przeszedł całą ścieżkę rozwoju od stanowiska kierownika działu do dyrektora retail. Ostatnie 6 lat pracował w Firmie Yves Rocher na stanowisku retail director oraz country business director.

Powstanie stanowiska dyrektora sprzedaży Sephora na rynek Polski i Czech podyktowane jest potrzebą wzmocnienia struktury zarządzania i synergii procesów na obu rynkach, a także zaangażowania zespołów. Na nowo utworzonym stanowisku, Paweł Netiacha będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży w Polsce i Czechach oraz za wsparcie wszystkich managerów regionalnych na obu rynkach.

Sephora z zyskiem w 2021 roku

Łukasz Makolądra

Łukasz Makolądra jest absolwentem programu Master in Management
na ESCP EUROPE oraz magistrem ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego
w Krakowie. Ścieżkę kariery rozpoczął w bankowości inwestycyjnej w dziale fuzji i przejęć. Następnie zdobywał doświadczenie w P&G w obszarach optymalizacji łańcucha dostaw, planowania finansowego oraz commercial finance. Ostatnie 3 lata pełnił funkcję dyrektora finansowego i członka zarządu w Vision Express w Polsce i Bułgarii. Wcześniej kierował finansami GrandVision w Chinach.

Łukasz Makolądra na stanowisku dyrektora finansowego Sephora będzie zarządzał całym zespołem finansowym w Polsce oraz w Czechach. Zastąpił na tym stanowisku Pawła Napiórkowskiego, który postanowił kontynuować swoją karierę zawodową w nowym obszarze.

Marta Ogórkiewicz


Marta Ogórkiewicz jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego. Z branżą e-commerce związana od prawie 15 lat. Zarządzała marką Allegro w Polsce, ale i w regionach takich jak: Estonia, Rosja, Ukraina, Czechy i Węgry, jednocześnie prowadząc projekty związane z generowaniem sprzedaży i zwiększaniem aktywności użytkowników w aplikacji. Była odpowiedzialna również za publikację digital Newsweek’a w Polsce (www, aplikacje mobilne, paid content, performance marketing). Rozwijała projekty digitalowe z wielu obszarów m.in. chatboty, gaming, e-commerce.

Od 1 września Marta Ogórkiewicz oficjalnie obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży E-commerce Sephora, na którym odpowiadać będzie za rozwój w kierunku strategii omnichannel, kierując pracą zespołów e-commerce w Polsce oraz w Czechach. Marta Ogórkiewicz dołączyła już w sierpniu do zespołu Sephora i poznaje organizację pod okiem Jakuba Gierszyńskiego, którego zastąpi na tym stanowisku. Jakub Gierszyński wkrótce dołącza do zarządu innej firmy, gdzie rozwijać będzie się w nowej dla siebie branży. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum