PARTNER PORTALU

Przychody grupy Redan w dół o 3 proc., przyczyną spadki w segmencie modowym

Autor: dlahandlu.pl 9 maja 2018 09:29

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2018 r. wyniosła ok. 50 mln co oznacza spadek o 3 proc. w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 171 mln zł i była niższa o ok. 1 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tym samym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia 2018 wyniosła 142,2 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 2 proc. w odniesieniu do kwietnia 2017.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2018 r. wyniósł ok. 32 mln zł, co oznacza wzrost o 6 proc. w porównaniu do kwietnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 105 mln zł i była wyższa o ok. 3 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w kwietniu 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza wzrost o 7 proc. w stosunku do kwietnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 2,5 mln zł i była wyższa o ok. 3 proc. w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec kwietnia składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. m2, która była o 0,3 proc. wyższa niż na koniec kwietnia 2017. 

Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2018 r. wyniosła ok. 18 mln zł i była niższa o ok. 16 proc. porównując do kwietnia poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 66 mln zł i była ok. 6 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w kwietniu 2018 wyniosły 2,2 mln zł co oznacza spadek o 19 proc. w stosunku do kwietnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 10,7 mln zł i była 4 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia 2018 wyniosła 36,3 tys. m2, tj. była na poziomie o 7 proc. niższym niż w tym samym momencie 2017 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9508
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.