Quiosque stawia na modernizację sieci

Autor: pr, dlahandlu.pl 24 stycznia 2020 12:51

W minionym 2019 roku Quiosque konsekwentnie rozwijał sieć sprzedaży. Powstało 15 nowych salonów - 7 własnych i 8 franczyzowych. Obecnie sieć sprzedaży liczy ponad 180 salonów, z czego połowa to sklepy partnerskie. W pierwszym kwartale 2020 roku marka stawia przede wszystkim na modernizację i restrukturyzację istniejącej już sieci.

Sieć jest obecna zarówno w dużych centrach handlowych, takich jak Galeria Młociny czy C.H. Madison, jak i w małych parkach handlowych, takich jak Łowicz czy Giżycko. Marka rozwija się w całej Polsce. W minionym roku, na północy kraju otwarto salony w:  Kosakowie i Gdańsku, w centrum kraju – Pruszkowie, Warszawie, Łowiczu, Kielcach i na południu w: Bielsko-Białej, Zgorzelcu i Sanoku. 

Na 2020 rok zaplanowano kolejne otwarcia. Marka stawia na mniejsze miejscowości. W planach jest otwarcie 10 nowych sklepów.

- Na początku nowego roku Quiosque skupił się na odświeżeniu i modernizacji istniejącej już sieci. Dbamy o wizerunek naszych salonów. Otwierając nowe pamiętamy o całej sieci. Wiemy jak ważnym dla naszych klientek miejscem są nasze sklepy. Staramy się zagwarantować im maksymalny komfort zakupów w nowych, odświeżonych wnętrzach. Metamorfozę przeszło wiele naszych sklepów, np salon w Rybniku i wiele innych. – mówi Grzegorz Tokarczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju

W salonach dominuje jasna kolorystyka, subtelne, kobiecie elementy zaprojektowane specjalnie z myślą o odwiedzających je klientkach. Znajdziemy tam wiele udogodnień, takich jak większe przebieralnie, w tym te dedykowane dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6823
Ilość aktualnych ofert: 433276

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    20,65

  • Śr

    11,87

  • Min

    7,30

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.