Redan z grudniową sprzedażą niższą o 4 proc.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia 2018 wyniosła 141,3 tys. mkw., co oznacza spadek o ok. 2% w odniesieniu do grudnia 2017.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w grudniu 2018 r. wyniosła ok. 27 mln zł i była wyższa o ok. 5% porównując do grudnia poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 242 mln zł i była ok. 4% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w grudniu 2018 wyniosły 3,6 mln zł co oznacza wzrost o 25% w stosunku do grudnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 35,5 mln zł i była 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia 2018 wyniosła 37,6 tys. m2, tj. była na poziomie o 1% wyższym niż w tym samym momencie 2017 r.
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2018 r. wyniósł ok. 42 mln zł, co oznacza spadek o 9% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 353 mln zł i była niższa o ok. 8% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Więcej o wynikach TXM piszemy TUTAJ