Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rekordowy rok sprzedaży Hebe: 207 mln euro sprzedaży i 51 nowych lokalizacji

Hebe umacnia swoją pozycję na polskim rynku drogeryjnym. Chociaż daleko jej jeszcze do Rossmanna, to 51 otwarć w roku i sprzedaż na poziomie 207 mln euro są naprawdę dobrym wynikiem.
Reklama

Jeronimo Martins podając wstępne wyniki za 2018 r. pozytywnie zaskoczył osiągnięciami sieci Hebe. Projekt ma już 8 lat i wydaje się rozwijać naprawdę sprawnie. W ubiegłym roku Hebe osiągnęło sprzedaż w wysokości 207 mln euro (wzrost o 24,7 proc. w euro i o 25 proc. w złotówkach). Początkowo sieć nie podawała oddzielnych wyników dla brandu, pierwszy raz podano je w 2016 r. i wtedy sieć sprzedała towary za 122 mln euro.

W ubiegłym roku sieć mocno przyspieszyła z otwarciami placówek. W ciągu 12 miesięcy 2018 r. uruchomiono łącznie 51 nowych sklepów. Sieć powiększyła się netto o 48 lokalizacji. Rok 2018 sieć zakończyła z 200 lokalizacjami. Tylko w grudniu Hebe otworzyło aż 10 drogerii. Hebe odpowiada za 1,2 proc. sprzedaży całej Grupy (1 proc. w 2017 r.) , podczas gdy Biedronka odpowiada za 67,4 proc.

Przypomnijmy, pierwsza drogeria Hebe została otwarta 24 maja 2011 r. w Warszawie przy Al. Jerozolimskich. Sieć na większe inwestycje w brand zdecydowała się dopiero w 2014 r., kiedy budżet na rozwój Hebe wyniósł ok. 400 mln euro.

Hebe to drogeria oferująca wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Desigual. Hebe wyróżnia również dostępność przeszkolonych konsultantek.

 

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum