Roger&Gallet pierwszy raz na polskim rynku

Laboratoire Native Polska, która w swoim portfolio ma także marki Lierac, Phyto, Jowae wprowadza kolejną markę - Roger&Gallet, czerpiącej z natury. Od 1862 roku tworzy produkty, czerpiąc inspirację z ogrodów, w których uprawiano lecznicze, aromatyczne rośliny.
“Wprowadzenie marki Roger&Gallet do Polski to dla nas przełomowy moment w budowaniu segmentu well-being, który w ostatnich latach dynamicznie się rozwija i zyskuje na popularności. Cieszymy się, że dzięki naszym produktom będziemy mogli zapewnić naszym konsumentom unikalne doznania i zgodnie z naszą misją napełniać ich szczęściem.”- podkreśla Edyta Lauks, Marketing Lead, Laboratoire Native Polska.
Portfolio marki składa się z ośmiu zapachów: czterech w linii
relaksującej i czterech w energetyzującej. Fleur de Figuier, Rose, Feuille de thé i Neroli koją zmysły, natomiast Gingembre Rouge, Bois d'Orange, Cédrat i Fleur d'Osmanthus działają na nie pobudzająco. Ponadto w ofercie dostępna jest woda kolońska Jean Marie Farina oraz okrągłe mydła, żele pod prysznic i kremy do rąk. Roger&Gallet korzysta z oryginalnych receptur przekazywanych z pokolenia na pokolenia, w ponad 90 proc. opartych na naturalnych składnikach róż, cytrusów, czy egzotycznych kwiatów.