Rosną przychody Vistuli, Wólczanki i Deni Cler

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży w okresie styczeń–czerwiec 2018 roku wyniosła około 353,7 mln zł i była wyższa o 14,8% rok do roku.
W poszczególnych segmentach działalności operacyjnej wyniki przedstawiały się następująco. Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 38,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2017 roku o około 8,6%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 201,9 mln zł i była wyższa o około 12,7% rdr.
Z kolei przychody ze sprzedaży detalicznej w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 27,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2017 roku o około 27,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń –czerwiec 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 130,9 mln zł i była wyższa o około 18,2% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Vistula Group poinformowała też, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w czerwcu 2018 roku przez wyniosła około 49,4 % i była niższa od marży osiągniętej w czerwcu 2017 roku o około 0,2 p.p. W ujęciu narastającym w okresie styczeń-czerwiec 2018 wyniosła około 50,5% i była niższa o 1,0 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec czerwca 2018 roku wyniosła 33,9 tys. mkw. i była wyższa o 8,4 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w czerwcu 2017 roku.