PARTNERZY PORTALU

RTV EURO AGD w nowej kampanii stawia na emocje

Autor: EK 9 czerwca 2021 10:08

RTV EURO AGD w nowej kampanii stawia na emocje sportowa kampania RTV Euro AGD

Z początkiem czerwca RTV EURO AGD wystartowało z nową kampanią reklamową, nawiązującą do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro”, koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez sieć.

– Najbliższe miesiące dla wielbicieli sportu to czas wielkich emocji, nie tylko związanych z mistrzostwami Europy w piłce nożnej, ale również z igrzyskami olimpijskimi. W kampanii chcieliśmy się odnieść do tych wydarzeń i pokazać, jak nasze produkty mogą uprzyjemnić ten czas, zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie i ułatwić codzienne, rutynowe zadania, aby klienci mogli poświęcić się celebrowaniu przyjemności – stwierdza Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. Handlu i Marketingu, RTV EURO AGD. – W podobnej emocjonalnej narracji utrzymane były nasze ubiegłoroczne kampanie, przebiegające pod hasłem „Okazje na lepsze życie”.

W spotach telewizyjnych marki pojawiają się znani celebryci, jak i osoby związane ze sportem: Magda Gessler, restauratorka; Wiktoria Gąsiewska, aktorka i prezenterka; Mateusz Borek, dziennikarz sportowy, czy Krzysztof Golonka, mistrz świata trików piłkarskich. W spotach radiowych również usłyszymy komentatorów sportowych: Mateusza Borka i Dariusza Szpakowskiego.

– Naturalne było wprowadzenie w naszej kampanii wątków piłkarskich, stąd obecność w niej zarówno znanych dziennikarzy, jak i mistrza świata freestyle football – dodaje Grzegorz Wachowicz. Ale koncentrujemy się w niej przede wszystkim na emocjach, a każda z występujących osób, kojarzy się z dużymi emocjami. Chcemy pokazać, że wydarzenia sportowe mogą być okazją do przeżywania radosnych chwil, wspólnego spędzania czasu z bliskimi i przyjaciółmi, do świętowania. Jesteśmy marką, która kojarzy się klientom z bliskością i zaufaniem, a w tej reklamie pokazujemy także, że jesteśmy nowocześni, otwarci, dynamiczni, a produkty, które oferujemy zapewniają pozytywne doświadczenia.

W kampanii wykorzystana została aranżacja piosenki „Futbol, futbol”, współautorstwa Jonasza Kofty i Leszka Bogdanowicza, wykonanej w 1974 r. przez Marylę Rodowicz podczas ceremonii otwarcia mistrzostw świata w piłce nożnej, a w głosowaniu zorganizowanym przy okazji Euro 2016 r. uznanej za piłkarski przebój wszech czasów. Nowa wersja utworu, pod tytułem „Euro, Euro, Euro”, odnosi się nie tylko do mistrzostw Europy w piłce nożnej, ale i do nazwy sieci.


Kampania jest przykładem zintegrowanych działań marketingowych 360 stopni, w których wykorzystywane są różne kanały dotarcia do konsumenta: ATL, BTL, social media, współpraca z influencerami powiązana z akcjami ambientowymi w sklepach oraz komunikacja w sieci własnej RTV EURO AGD na cyfrowych ekranach (DOOH).

Za koncept i realizację spotów telewizyjnych i radiowych odpowiedzialna jest agencja kreatywno-strategiczna Hypnotype, zrealizował ją dom produkcyjny Opus Film. Spoty telewizyjne reżyserował Marcin Dubiniec.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,65

  • Śr

    6,33

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.