PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Rusza nowa wiosenna kampania marki CCC

Autor: pr 27 lutego 2020 12:29

Rusza nowa wiosenna kampania marki CCC fot. materiały prasowe

W najbliższy weekend rusza nowa wiosenna kampania marki CCC pod hasłem „CCC Fashion Trends”. Marka prezentuje najnowsze trendy modowe obecne w wiosennej kolekcji obuwia i torebek dostępnej w sklepach stacjonarnych CCC i witrynie ccc.eu.

Zgodnie z przyjętymi w ramach strategii kierunkami zmian skupiamy się m.in. na podnoszeniu jakości produktów, sneakeryzacji oraz mocnej rozbudowie oferty fashion.

- Dzisiaj kobiety bawią się stylem i modą, a mężczyźni coraz bardziej zwracają uwagę na trendy. Nowa kampania „CCC Fashion Trends” jest odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów, którzy poszukują ciekawych, modnych propozycji na nadchodzący sezon. Chcemy pokazać, że CCC jest miejscem z rozbudowaną ofertą produktów fashion, a także przyciągnąć nowe grupy Klientów – mówi Iwona Stępniak, Marketing Manager Grupy CCC.

Kampania reklamowa rusza 1 marca i realizowana będzie przez kolejne 3 miesiące w mocno digitalowej formie kampanii video na YouTube, VOD oraz głównych portalach kobiecych. Dodatkowo wspierana będzie wizerunkową kampanią w kinach oraz szeroką komunikacją w salonach CCC w formie digital signage na ekanach LED. Działania mediowe realizowane będą jednocześnie na 5 rynkach: Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii.

W kampanii planowane jest użycie różnych form spotów video: od długich form lookbookowych do produktowych spotów 10”, w których prezentowane będą produkty, marki dostępne w CCC oraz ceny produktów. Łącznie zostało przygotowanych ponad 20 wersji spotów produktowych, w których promowany jest również uruchomiony w 2019 sklep online. Na dalszym etapie planowana jest również współpraca z licznym gronem influencerów na wszystkich rynkach CCC.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Dział Marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio I Like Photo. Autorem nowoczesnej sesji zdjęciowej jest Łukasz Ziętek, reżyserem spotów Jan Wąż, a interesującą choreografię stworzyła Agnieszka Konopka. Za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6360
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,89

  • Śr

    3,44

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.