Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Segment modowy Redanu z niższą sprzedażą w lipcu

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lipcu 2019 r. wyniosła ok. 38 mln i była 22 proc. niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 278 mln zł i była niższa o ok. 14 proc. rdr.
Reklama

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lipca 2019 wyniosła 109,9 tys. mkw., co oznacza spadek o ok. 22% w odniesieniu do lipca 2018.

Na rynku modowym sprzedaż towarów w lipcu 2019 r. wyniosła ok. 20 mln zł i była niższa o ok. 12% porównując do lipca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 132 mln zł i była ok. 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lipcu 2019 wyniosły 2,5 mln zł co oznacza spadek o 15% w stosunku do lipca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 19,5 mln zł i była 3% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

W 2018 r. dostępność towarów wakacyjnych dla sklepów i e-commerce była większe niż w roku bieżącym w wyniku nieco wyższego zamówienia oraz niewykonania planów sprzedaży na rynkach zagranicznych. To przełożyło się na wyższe poziomy sprzedaży w lipcu ubiegłego roku, jednak w końcowym rozrachunku spowodowało to wyższy poziom towarów, które pozostały niesprzedane na koniec sezonu. Dlatego w roku bieżącym wielkość zamówienia została zredukowana. To jednak spowodowało zmniejszenie poziomu sprzedaży w roku bieżącym.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca 2019 wyniosła 37,2 tys. mkw., tj. była o 3% wyższa niż w tym samym momencie 2018 r.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lipcu 2019 r. wyniósł ok. 18 mln zł, co oznacza spadek o 30% w porównaniu do lipca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 146 mln zł i była niższa o ok. 24% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Więcej o sklepach TXM piszemy TUTAJ

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.